Compta amb mi

Un vídeo dedicat a tots els infants que pateixen malalties que els limiten la vida

Jo volia anar a la platja

| 08/10/2016 a les 06:33h
Arxivat a: La butaca, vídeo, consciència, vida
Amb un llapis dibuixa una cara, dos ulls i un somriure que en qualsevol moment es pot trencar. El traç agafa vida i balla en un full de paper. De puntetes, alçant les mans, girant a poc a poc. Mostrant amb una gran delicadesa la fragilitat amb què ha de viure i conviure. L'equip de suport en cures pal·liatives pediàtriques de la Fundació d'Oncologia Infantil Enriqueta Villavecchia, amb la banda sonora de Txarango, ha volgut dedicar aquest vídeo, dirigit per David Casademunt, a tots els infants que pateixen malalties que els limiten les vides, i a les seves famílies. El títol de la cançó ho diu tot: Compta amb mi. 



Compta amb mi en l'últim sospir de la nit
i en el primer alè del dia.
Als teus llavis, quan badallis,
compta amb mi.

Compta amb mi quan s'oxidin els dies
i si la boira entela els vidres
dels teus somnis, quan no els trobis,
compta amb mi.

I tu i jo en una ciutat gelada
desfent la neu a dins dels teus llençols.
I tu i jo fins que se't curin les ales
jo seré aquí espantant els teus malsons.

Compta amb mi en els dies de lluita
i si l'esperança et descuida
als mals passos hi haurà uns braços,
compta amb mi.

I tu i jo, en una ciutat gelada
desfent la neu a dins dels teus llençols.
I tu i jo, fins que se't curin les ales
jo seré aquí espantant els teus malsons.

Txarango

 

COMENTARIS

M'encanta
Anònim, 08/10/2016 a les 13:41
+12
-0
M'agradaria ser valenta per fer acompanyament a les families i nois i noies
M'agradaria molt
Soc infermera al atur
Compte amb mi.
Anònim UNA MARE, 08/10/2016 a les 15:08
+15
-0
M'agradat molt, per a mi el càncer es una paraula maleïda, la meva filla no era una nena però era molt jove, també li van suministrar cures pal·liatives.
Compta amb mi
Anònim, 08/10/2016 a les 22:06
+9
-0
Quin poema més bonic, dedicat als infants que tenen malaties. 'agrada.
Estar atents
Anònim, 09/10/2016 a les 08:50
+3
-0
Compta amb mi....si estem atents al nostre voltant podrem dir moltes vegades compta amb mi, això ens farà ser mes humans, mes .
Gràcies es preciós
per les mares lluitadores
Anònim, 09/10/2016 a les 09:38
+5
-0
Vull donar ànims a totes aquelles mares que estan passant per un mal tràngol. Sóc infermera i he vist la seva lluita al costat del nen malalt i al mateix temps mantenint l'equilibri familiar.
Compta amb mi
Amparin, 09/10/2016 a les 16:45
+2
-1
Me ha encantado. Ojalá yo pudiera ayudar a esos nenes
Ser humà i fer costat....
Anònim, 09/10/2016 a les 23:59
+1
-0
És un video i una cançò plena de sentiments,de tendresa,... que ens apropa a la gent que lluita i ho estan passant malament, ens ajuda a pensar, a reflexionar, realment que és l'important en aquesta vida i que tots podem ajudar, escoltant, fent costat, estant en els moments difícils, tots tenim i coneixem gent que ho passa malament.
M'ha encantat el video i també la cancó.
Xarango ets genial.
Endavant
Albert A.F, 10/10/2016 a les 01:40
+1
-0
M'heu fet sentir humà, he plorat péls altres i ningú en concret.
Esperança , companyia....
Anònim, 10/10/2016 a les 11:35
+1
-0
Preciós muntatge de música i imatges ....
No defallir
Nsi, 12/10/2016 a les 12:03
+1
-0
El meu suport en aquesta lluita amb l'espernca que un dia la guanyarem.

Compta amb mi
Acompanyament
Juanjo Vernet, 13/10/2016 a les 17:40
+3
-0
Fa uns dies que he vist aquest vídeo i cada cop que el veig m'emociono, no només pel contingut, si no pel treball que desenvolupen tots els professionals als hospitals que tracten qualsevol malaltia.

Sóc estudiant d'educació social i una de les competències que desenvolupa aquest professional és l'acompanyament en el procés, no només pel qui pateix sinó també a les famílies.

Compta amb mi ;)