Galeria

Hem sobreviscut

14 fotografies de dones fortes i valentes que han superat el càncer de mama

Visc amb la mort enganxada

| 09/10/2020 a les 00:18h
Especial: Galeria
Arxivat a: Passadís, galeria, fotografia
Impotència. Dolor. El combat de cada matí, tarda i nit. El fotògraf David Day, amb una sensibilitat immensa, ha creat The Scar Project. Per retratar persones que han sobreviscut al càncer de mama. Però també per impulsar una campanya de sensibilització en què no només es mostra el rastre arrabassador de la lluita, sinó el més important, el que segueix bategant al fons: l'ànima.   

1.

Foto: David Jay


2.

Foto: David Jay


3.

Foto: David Jay


4.

Foto: David Jay


5.

Foto: David Jay


6.

Foto: David Jay


7.

Foto: David Jay


8.

Foto: David Jay


9.

Foto: David Jay


10.

Foto: David Jay


11.

Foto: David Jay


12.

Foto: David Jay


13.

Foto: David Jay


14.

Foto: David Jay


COMENTARIS

Valentes!
[email protected] , 19/10/2016 a les 10:31
Interessant
+104
-6
Déu meu!! Que valentes i fortes que sou!! Sou tot un exemple! Gràcies.
Vaig patir el drama de la meva dona
Anònim, 19/10/2016 a les 10:39
Interessant
+77
-3
La meva dona va patir un càncer de mama i s'en va sortir prou bé. Li van fer una quadrantectomia i posteriors operacions de preparació i inserció d'una pròtesi. D'això fa molts anys, però em costa oblidar les llargues hores d'espera dels post-operatoris que van durar tres anys. Però el més important és que s'en va sortir amb "nomes" algunes seqüeles sicologiques.
Dones valentes
Andreu Palomo, 19/10/2016 a les 11:27
Interessant
+77
-2
Em descobreixo davant d aquestes persones pel gest que fan deixant se fotografiar les seves cicatrius. Segur que la lluita que han hagut de fer contra la malaltia els ha donat el valor necessari per a fer aquest gest tant extraordinari. Un gran aplaudiment i un reconeixement del seu valor i fermesa. 👏👏👏👏👍👍👍👍
Animes guerreres2016
Anònim, 19/10/2016 a les 11:34
+49
-4
Gracies per mostrar-nos el vostre coratge!!!!
Hem sobreviscut
Anònim, 19/10/2016 a les 12:16
Interessant
+55
-0
Bravo noies!! Sou molt valentes!! Jo el vaig tenir abaix i porto una cicatriu de banda a banda.
Gràcies per ser com sou!💗💗💗💗💗
endevant sempre endevant!!!
Anònim, 19/10/2016 a les 12:20
Molt interessant
+126
-3
La mare va ser diagnosticada de cáncer de mama fa 18 anys, per nosaltres que haviem perdut tanta familia per culpa del cancer va ser....i la mare amb la seva fe i la seva valentia ens va dir: Pues mira que el sr. haga lo que tenga que hacer que yo voy a luchar. Avui ve a dinar a casa per celebrar l´aniversari del seu net gran .Segueix lluitan per ella i per els que te al voltant. La mare tambe te cicatrius i quan les mire recorda el que el pare li va dir fa molts anys tots dos junts davant un mirall:
Antes eras bonita , ahora eres hermosa , te quiero.Endevant sempre endevant
Vida
Mercè Ramirez , 19/10/2016 a les 13:50
+41
-1
Una demostració del que significa vida i il.lusió. Felicitats per ser com sou i per ser tan valentes de mostrar-vos al món.
El més important, l'actitud!!!
Anònim, 19/10/2016 a les 13:53
+33
-2
Gràcies per demostrar.nos que amb una actitud de força i valentia tot es pot aconseguir!!!
Grans Dones Valentes!!!
Valentia
Anònim, 19/10/2016 a les 15:06
+33
-0
Estimades totes anims sou unes valentes
Ole i ole aixo son dones
Aracil, 19/10/2016 a les 15:44
+41
-0
Ole i ole aixo son dones de cap a peus una dona no ho es menys per tenir un, dos o cap pit....ser dona es aixo.
A la nostre familia varem tenir dos campeones ...les dos ens han deixat ja pero van lluitar i van morir ja grans les dues
Mama, tieta aquest record i homenatge va per vosaltres !os estimem!
sempre
muntsa collado gracia , 19/10/2016 a les 15:50
+25
-0


sempre us veure com unas personas lluitadores i molt valentes gracies per ser com sou
fa 30 anys
Montse Boix, 19/10/2016 a les 15:54
+50
-3
jo tambe tinc la cicatriu,nomes a la pell i no a l.anima2
Gràcies
Anònim, 19/10/2016 a les 17:04
+43
-0
Fa 18 anys que vaig tenir càncer de pit. Des de llavors, mai més no he gosat despullar-me davant de ningú. Sou molt valentes, i potser gràcies a vosaltres alguna cosa pot canviar en mi. Aquestes fotografies tenen molt valor. En molts sentits. Gràcies.
Admiració
Anònim, 19/10/2016 a les 17:23
+16
-0
Molta admiració per aquestes dones tant valentes i lluitadores
Valentia, positivitat
Anònim, 19/10/2016 a les 19:39
+9
-2
Gràcies per la vostra valentia i testimoni
Valor, valor i valor.
Assumpta Seix Franque, 19/10/2016 a les 19:51
+11
-0
Com ens enfrontem a la mort, quan aquesta truca a casa nostra, quan valor s'ha de tenir per viure aquesta experiència, sobre tot força i que la divina providència ens ampari i ens ajudi. Os admiro.
Superació!!!
Tere Esqué, 19/10/2016 a les 21:01
+21
-0
El pare va morir de càncer, i un any després, la mare,va ser diagnosticada de càncer de mama, el va superar amb molta valentia com totes les altres mal.lalties que va patir a la seva vida, entre elles dues de cor....Una dona valenta, plena de cicatrius al cos però cap al ànima, ens va deixar amb 82 anys sense fer soroll.
Un himne per totes aquestes dones valentes.💟💟💟💟💟💟🎀🎀🎀🎀
Vida
Anònim, 19/10/2016 a les 22:06
+12
-0
Gràcies x donar una lliçó de VIDA.
No tinc paraules
Anònim, 19/10/2016 a les 23:01
+12
-0
Em sembla un gest molt valent i solidari amb totes les que pateixen el mateix i encara no han gosat afrontar-ho. Ànims a totes i felicitats pel vostre coratge.
No et pots aturar
Magda G.R., 19/10/2016 a les 23:04
+12
-1
Fa dos anys em van diagnosticar un càncer de mama, es molt dur tot el proces, però sempre s'ha de ser positiu i optimista. Com diu el títol, no et pots aturar, as de lluitar i continuar.
La pesadilla volvió después de doce años!
Carme Guardia, 20/10/2016 a les 00:20
+33
-3
Marchaba de vacaciones, antes tocaba mamográfia, no fué como bien, rápido biòpsia i operación, todo muy bien, tumor pequeño, ganglios sanosy solo cuatro dosis de quimioteràpia, despues radio y controles, todo superado. Peró a los más de doce años, marcadores tumorales alterados, dolor en la cadera izquierda y volver a empezar, gammagráfia hosea con contraste, biòpsia de hueso y resultado, metástasis de huesos, han pasado ya dos años y las palabras de mi oncóloga todavia resuenan en mi cabeza....adaptate el baño y pon ascensor, ya que yo vivo en una casa adosada, fué lo peor de mi vida, tener que decirlo a mi hija de veinta años, por suerte he seguido el tratamiento, diez seciones de radio en la cadera, tratamiento hormonal y cada més mi ración de " zometa" , solo quiero que sepais que no he puesto el ascensor, peró si mucho coraje,los marcadores tumorales casi son normales, y la metástasis se ha reducido un poco. Por desgracia los efectos secundarios de los tratamientos si dejan secuelas, hosteoporodis,hinchazon y un dolor fuerte en todas las articulaciones. Peró ya veis sigo aquí con mi casi cincuenta y ocho años y dispuesta a no tirar la toalla! No somos valientes, somos mujeres!!!
No somos valientes, somos mujeres!!
Carme Guardia, 20/10/2016 a les 00:25
+18
-1
Marchaba de vacaciones, antes tocaba mamográfia, no fué como bien, rápido biòpsia i operación, todo muy bien, tumor pequeño, ganglios sanosy solo cuatro dosis de quimioteràpia, despues radio y controles, todo superado. Peró a los más de doce años, marcadores tumorales alterados, dolor en la cadera izquierda y volver a empezar, gammagráfia hosea con contraste, biòpsia de hueso y resultado, metástasis de huesos, han pasado ya dos años y las palabras de mi oncóloga todavia resuenan en mi cabeza....adaptate el baño y pon ascensor, ya que yo vivo en una casa adosada, fué lo peor de mi vida, tener que decirlo a mi hija de veinte años, por suerte he seguido el tratamiento, diez seciones de radio en la cadera, tratamiento hormonal y cada més mi ración de " zometa" , solo quiero que sepais que no he puesto el ascensor, peró si mucho coraje,los marcadores tumorales casi son normales, y la metástasis se ha reducido un poco. Por desgracia los efectos secundarios de los tratamientos si dejan secuelas, hosteoporodis,hinchazon y un dolor fuerte en todas las articulaciones. Peró ya veis sigo aquí con mi casi cincuenta y ocho años y dispuesta a no tirar la toalla! No somos valientes, somos mujeres!!!
Guapíssimes!!!
Esther Jodar, 20/10/2016 a les 00:40
+19
-0
Els meus ulls no miren les vostres cicatrius, es dirigeixen al vostre rostre, que mostra orgull, fermesa, dignitat, valentia, lluïta .... noies, esteu guapíssimes!!!
Valentes dones
Joan Carles Palos, 20/10/2016 a les 07:26
+6
-0
Hi ha cicatrius que s'esborren, d'altres no ho fan mai. Ser valent/a és acceptar-ho i tirar endavant amb la vida, amb l'afecte i suport dels altres. Sort i conhort a totes i tots que heu patit el càncer.
Viviendo
Emilio, 20/10/2016 a les 07:29
+14
-0
Sois muy valientes. Operado en febrero de un tumor cerebral, mi cicatriz ya la cubre el pelo ...... La lucha continua, siempre en pie y peleando.
Ánimos a todos
sense paraules
Anònim, 20/10/2016 a les 13:27
+9
-0
no tinc paraules davant d'aixó, sou sencillament, dones genials.
Hola valentes.
Anònim, 20/10/2016 a les 15:04
+6
-0
Si, sou molt valentes i sensa complexes ridiculs. Anim, la vida este que afrontar amb fortalessa.
ENDEVANT
Anònim, 20/10/2016 a les 17:14
+6
-1
No tinc paraules per dir l'orgull q senti de ser dona, al veure les fotografies d'aquestes valentes dones i el precioses q estan totes, ensenyan amb aquest coratge envejidor les seves cicatrius. Endevant campiones!!+
Jo també ho vaig passar
Cori, de Reus, 23/10/2016 a les 11:30
+11
-0
Jo també ho estava passant, ara fa 15 anys, en tenia 42.
Va ser dur, però vaig confiar en el meu oncòleg quan em va dir "et curaràs". I vaig anar seguint tots els passos pels quals havia de passar, dia a dia. Estava molt mentalitzada i centrada. Ho vaig passar malament, però no tenia enveja de les que no ho tenien, vaig pensar "m'ha tocat aquesta prova ara" i vaig seguir endavant amb tota la certesa que me'n sortiria. Per mi el més important era que em traguessin el tumor, el pit m'era ben bé igual.
Quimio, operació, radio, tamoxifè, seqüel·les que encara tinc. Però estic viva.
Fa 9 anys em van fer la reconstrucció, un DIEP. I ara ja no m'he de veure cada dia al dutxar-me, mutilada. Em trobo molt bé. Ànims a totes les que ho esteu passant. I molt valentes de fotografiar-se així, les que ho heu fet.
Vida
Anònim, 04/02/2017 a les 17:12
+3
-1
Genials, sou molt valentes. Heu lluitat, us mostreu a tothom. Sou encoratjadores. Us admiro sempre endavant.
Forca
Anònimmarta cairol, 04/02/2017 a les 19:43
+3
-0
Molta forca teniu. Gracies soy molt balentes , no sé que di. Gracies per. Doña aquesta llico de vida. Grcies
jo tambe.
Anònim, 04/02/2017 a les 20:46
+3
-0
Molt maques totes.En tinc 71 i encara empenyo.
els homes tmbe
Josep de Girona, 04/02/2017 a les 21:16
+6
-0
si us plau, no oblideu que encara que som minoria, hi ha homes que també el patim, he de reconèixer que estèticament es diferent (potser) però també es càncer.
Més que dos pits
Anònim, 04/02/2017 a les 22:53
+5
-0
Dones que fan veure a tothom que ser dona és molt més que dos pits.
Guerreras
Carmen Ramos, 04/02/2017 a les 23:11
+3
-0
Es admirable veure lo valenta que sou totes,totes esteu bellíssimas!!!! molta força noies i un petit homenatge a les que no ho han pogut aconseguir,tan debò algun dia no tinguessin que sentir mai més aquesta paraula.
Sort a totes les dones del món,estic orgullosa de ser-ho i de veure dones com vosaltres.una abraçada.
Cancer de mama
Anònim, 05/02/2017 a les 00:29
+3
-0
Siii senyores. M encantan les fotos. Jo tambe soc lluitadora ...em tapava amv mantons pk no s em veies l asimetria dels pits fins q vaig anar a eivissa de vacances i vaig veure una noia ben jove q nomes em portava iun de pit i es manfestava tal com era. Un deu!!!
Quatre operacions
Anònim, 05/02/2017 a les 02:42
+2
-0
Quatre intervencions, tres tumors, un oral, un mandibular i un d ainyiva, tot això durant 12 anys de la meva vida, ara penso amb una cinquena operaciò per fer la reconstrucciò de ls mandíbula. Es esgotador, però no sha de deixar de lluitar mai.
Amunt aquestes valentes, jo soc incapaç de veurem a una foto!!
Bravo
Anònim, 05/02/2020 a les 13:11
+2
-0
Bravo noies!! esteu guapiiiiiissimes!
3 cancers de pit em 15 anys.
Anònim, 07/02/2020 a les 00:29
+2
-0
Estic superan hem enteresa tot lo que estic pasant ,masectomia i dues econstruccions radioterapia, tomaxife, ara una de nova. I molt dolor a les articulacions. Peró soc molt optimista i vui lluitar i vencer.i tant si el vencerem ¡¡¡¡¡endevant tocaies demostrem com ho fem la nostre valentia.
Bonicas
Teresa acossta, 20/10/2020 a les 10:47
+0
-0
Fixceuvos estan totes guapísimas la esencia ,de dona, no es perd, al contrari
Siempre adelante...
C.S.L. , 21/10/2020 a les 17:32
+0
-0
Hace tres años de mi operación de cáncer de mama, después de mi radio terapia y mis controles sigo mi tratamiento con tamoxifeno.Va todo bién, pero siempre con el miedo en el cuerpo.Aqui seguimos, apoyando a todos los que padecen algún tipo de cáncer, pero en especial en las mujeres es más doloroso si tienen que pasar por una mastectomia.Ánimo para todos y un saludo especial a estas valientes mujeres son todo un ejemplo a seguir y son bellas en todos los sentidos.