Les esquerdes del món

14 il·lustracions satíriques delaten amb contundència la societat

| 21/10/2016 a les 17:05h
Especial: Galeria
Arxivat a: Passadís, il·lustracions, Pawel Kuczynski
Un ram de flors que amaga una metralleta. El confessionari del Facebook que escampa cada paraula als quatre vents. Cada il·lustració del dibuixant polonès Pawel Kuczynski delata sense miraments que el món està esquerdat. Pel poder, per la incomunicació, per la falta de respecte cap a la vida del nostre voltant.  

1.

Pawel Kuczynski



2.

Pawel Kuczynski



3.

Pawel Kuczynski



4.

Pawel Kuczynski



5.

Pawel Kuczynski



6.

Pawel Kuczynski



7.

Pawel Kuczynski



8.

Pawel Kuczynski

 
 
9.

Pawel Kuczynski



10.

Pawel Kuczynski



11.

Pawel Kuczynski



12.

Pawel Kuczynski



13.

Pawel Kuczynski



14.

Pawel Kuczynski

 

COMENTARIS

Magnífic
Anònim, 22/10/2016 a les 14:07
+26
-3
El que aquestes catorze il·lustracions il·lustren, no es pot arribar a transmetre ni amb cent pàgines. Una obra magnífica que reflexa a la perfecció, la nostra imperfecte societat.
Impressionant
Anto amor, 22/10/2016 a les 19:29
+2
-0
He quedat sense paraules........
Bestial.......
A
Anònim, 22/10/2016 a les 23:42
+4
-1
Gràcies per fer-nos pensar
Pawel
Anònim, 23/10/2016 a les 00:34
+1
-0
Mai havia vist un missatge tan clar en un dibuix, dur però real.
Fàcil d'entendre?
Fanny, 23/10/2016 a les 08:47
+1
-0
Un parell m'han costat d'entendre. Quina forma més clara de denúncia!!!
un mon desorientat.
Anònim, 23/10/2016 a les 09:53
+0
-1
Aquestes imatges donan molt per pensar,com mes avança la tecnologia mes perduts anem com a civilitzacio.
Al final pot ser la guerra de les galaxies sigui el nostre final.
El món actual
Mercè Ramírez, 23/10/2016 a les 12:40
+2
-0
Mai ha estat tan encertada una dita com amb aquestes il·lustracions: Una imatge val més que cent paraules Colpidor.
el realisme mes cru
Anònim, 23/10/2016 a les 15:58
+1
-0
Aquí s'acompleix la cita "una imatge val mes que mil paraules".
Mirall
Ma. Dolors, 25/10/2016 a les 04:29
+1
-1
El que ha fet aquestes il·lustracions en Pawel Kuczynski, te una manera de plasmar realitats que fins i tot esgarrifa.
Impotència
Josepfverdu, 30/10/2016 a les 08:05
+0
-0
Remou consciencia, impactant, em quedo impotent davant del seu missatge tant nítid.
impotència
lolet, 17/01/2017 a les 08:22
+0
-1
Que trista realitat!
Cap a on anem?