Espot

Tornant a casa per Nadal

Un anunci de l'aeroport de Heathrow deixa clar quin és el millor regal de les festes

| 20/12/2018 a les 22:48h
Especial: Espot
Arxivat a: La butaca, Nadal, espot, Heathrow
El senyor ós i la senyora ossa tornen a casa per Nadal. Un anunci de l'aeroport de Heathrow curt, efectiu i molt nadalenc.

COMENTARIS

Per què?
Anònim, 18/11/2016 a les 08:23
+27
-1
El meu fill no pot venir...
Molt ben fet!
Anònim, 18/11/2016 a les 08:44
+7
-4
Realment bonic!
Nadal i soletat
Maria Josefa, 18/11/2016 a les 11:17
+48
-4
Tenia 12 anys i se'n va anar, per sempre...
En tinc 76, tots els Nadals la seva cadira buida... El cor ple d'anyorança!
Don felicitat...i seres felic
Merce Sanz, 18/11/2016 a les 12:40
+5
-0
Hobre el teu cor
Amor i tendresa ....I sempre un toc de tristesa.
Eva Roig, 18/11/2016 a les 15:40
+12
-0
Precios i molt emotiu.
En aquestes dates mes que mai trobem a faltar als qui abans d'hira ens varem deixar.
Salut
Anònim, 18/11/2016 a les 16:55
+3
-3
Preciòs !!
Merry Christmas
Anònim, 18/11/2016 a les 19:39
+12
-1
La millor sensació... Tornar a casa per nadal amb les persones que més estimes I t'estimen. Si el nostre país fos un altre, podré podría tornar a casa per sempre, però ens fan fora. La gent q segueix votant als mateixos són els culpables. Bon nadal. Merry Christmas!
familia os
emma collado, 19/11/2016 a les 10:04
+4
-0
senpre pensas que arribin els que et varen deixa . i tu no vares pogue anar amb el mateig viatge
Molt tendre
Anònim, 19/11/2016 a les 15:22
+2
-0
Preciós i molt tendré. Ojalá tots poguéssim veuren's per Nadal i trobar-nos a l'aeroport .........
La Tedresa
ImmaDomenec, 19/11/2016 a les 19:19
+3
-0
La feblesa i la força del avis.
Tristesa
Anònim, 05/12/2016 a les 19:55
+2
-0
Fá cuatre mesos la meva mare ens va deixar, ja mai més els Nadals tornarán aser iguals.....

Tornant a casa per Nadal