Música

L'Hallelujah que ens salva

Una nena amb autisme emociona el món cantant l'himne de Leonard Cohen

| 02/04/2019 a les 00:36h
Arxivat a: El piano, Leonard Cohen, Hallelujah, cançó
Kaylee Rogers estudia a Killard House School, un centre d'educació especial a Donaghadee (Irlanda del nord). Està diagnosticada amb autisme i TDAH. La seva mare, Tracy Rodgers, assegura que el seu professor de música, Lloyd Scates, ha estat una persona clau per a la consolidació del talent de la nena.

El director de l'escola, Collin Millar, explica que és molt tímida, però que a través de la música s'ha obert i ha trobat la confiança que li calia per cantar l'himne de Leonard Cohen en un concert de Nadal, sent-ne la solista.

COMENTARIS

Meravellós
Josep Mª Viñas, 22/12/2016 a les 16:51
Molt interessant
+183
-15
M'he emocionat. No puc dir res mes.
M'agrada aquesta melodia....
Anònim, 22/12/2016 a les 18:04
Interessant
+71
-6
Una veu realment angelical.....que contrasta amb sa veu ronca de LEONARD COHEN...No hi ha dubte que aquest...Hallelujah....s'ha fet realment famós....Preciós....
Pell de gallina
Anònim, 22/12/2016 a les 20:51
Interessant
+59
-8
Una veu impressionant i un sentiment pur molt i molt emotiu
Gràcies...
Mònica Ferrerós, 22/12/2016 a les 21:17
+48
-7
Per fer-nos arribar aquestes notícies tant belles que ens omplen l'ànima.
L'Hallelujah
Anònima , 22/12/2016 a les 21:19
+32
-5
quina preciositat
Impressionant
Anònim, 22/12/2016 a les 21:36
+27
-2
Sense paraules...
Increïble el poder del mestre
Anònim, 22/12/2016 a les 21:43
Molt interessant
+109
-5
Els mestres amants de la seva professió tenen un poder excepcional a l'hora de potenciar i descobrir les qualitats dels seus alumnes. Bravo per aquest mestre i tots els mestres que fan somnis realitats!!
Impressionant!!
Anònim, 22/12/2016 a les 22:49
+16
-3
La veritat és que m'ha impressionat moltíssim, té un gran talent musical!!
L'Hallelujah
Pere Antoni , 22/12/2016 a les 23:56
+17
-6
Meravellós. Una veu sublime.un angel.
Sense paraules
Anònim, 23/12/2016 a les 00:17
+22
-2
Impressionant, realment preciós, pell de gallina. Felicitats als que ho han fet possible.
Emocionant!!!
Anònim , 23/12/2016 a les 00:35
+16
-2
Una cançó meravellosa i una veu fantàstica.
Gràcies Kaylee!!!!
BELLO
MARIFA, 23/12/2016 a les 01:29
+12
-20
LA CANCIÓN UNA PRECIOSIDAD LA CANTE QUIEN LA CANTE
LA NIÑA UNA MONERÍA Y LO HACE MUY BIEN
Y EL CORO UN EXPECTÁCULO, NO PUEDEN ESTARSE QUIETOS, ES CÓMICO
sencillamente genialp
Maribel Acosta, 23/12/2016 a les 06:13
+11
-2
La música crec ajuda molt a tothom!!!
Lluita
Angel, Berga, 23/12/2016 a les 07:42
+24
-4
Els Pares, els Docents, els Amics, ..., no deixen MAI de lluitar, ..., GRACIES,
Maravellós
Anònim, 23/12/2016 a les 07:46
+9
-2
Ella si es un àngel
L´Hallelujah de un ángel impressionant
Anònim, 23/12/2016 a les 08:52
+28
-2
Quina feina tant gratificant que fem els mestres quan podem ajudar els nens i nenes que tenen dificultats a expressar els seu interior.
emocionan
manelmataga, 23/12/2016 a les 10:41
+5
-2
maravellos19
El poder de la música
Anònim, 23/12/2016 a les 10:57
+8
-2
Preciós, m 'ha emocionat !
La música té un poder extraordinari !
El poder de la música
Anònim, 23/12/2016 a les 10:59
+6
-3
Preciós, m 'ha emocionat !
La música té un poder extraordinari !
Maravella
Enric Sanx, 23/12/2016 a les 12:58
+5
-0
Encara estic plorant
Sense
Anònim, 23/12/2016 a les 13:08
+6
-2
Tothom té alguna aptitud especial, Petita òrgan, que li permet fer les coses ben fetes. Si encara no la coneixeu us aconsello que la busqueu sota terra, dins la vostra consciència.
Preciosa
Rosa ventura, 23/12/2016 a les 15:27
+5
-2
La música té una màgia especial.
Formidable
Anòni, 23/12/2016 a les 18:38
+3
-9
Si tots els ahutistes puguesin cambiar,seria una gran alegria per tota la familia.
Esperança
Anònim, 23/12/2016 a les 18:39
+9
-2
Tinc una neta autista. Tant devbo trobi uns mestres i un cami pervsortircde la seva bombolla.
La interpretacio d'aquesta nena irlandesa es commovedora.
Aleluya
Anònim, 23/12/2016 a les 19:35
+4
-3
Emociont
Increïble però possible!!!
GA, 23/12/2016 a les 20:14
+13
-1
El treball d'un gran professor pot canviar la autoestima d'un nen/a. Algo tan meravellós com donar la felicitat i possiblement canviar en positiu la seva vida. Gràcies professor Lloyd Scates i gràcies a la música

Les emocions sense paraules
Mar i Joan, 23/12/2016 a les 20:21
+6
-2
M'he quedat sense paraules per explicar el que hem sentit, la meva parella té els ulls plens de llàgrimes d'emocions.
Les vies de comunicació dels éssers humans, no tenen fronteres. Som nosaltres qui ens les posem.
Meravellos
Pilar Hereu, 23/12/2016 a les 21:46
+5
-2
M'he esborronat al sentir-la cantar. Quina meravella. Veure professors capaços de transmetre l'art a traves de persones amb dificultats es un merit que l'honrara tota la vida. Moltes gracies pel bon moment que has compartit amb tots nosaltres
INMENS
Anònim, 23/12/2016 a les 22:18
+4
-1
Es precios
Hallelujah
Anònim, 23/12/2016 a les 22:20
+2
-1
Realment meravellós , sense comentaris .
maravella
Anònim, 23/12/2016 a les 22:30
+4
-1
Per escoltar una vegada i una altra. Preciós....
Emocionant!!!!
Magda Diez, 23/12/2016 a les 22:46
+4
-1
Això és fruit de trovar bons terapeutes i bons profesors que creguin amb ells
Un ángel...
Anònim, 23/12/2016 a les 23:50
+3
-1
Un prodigi de veu.
Un prodigi lo que pot fer la música.
La millor nadala
Anònim, 24/12/2016 a les 00:02
+7
-1
Emocionant!!! Felicitacions a tot el cor i als seus mestres
Emocions
Anònim, 24/12/2016 a les 01:44
+3
-1
La canco es maravellosa, pero la interpretacio de l'hallelujah es. Fantástica iposa sentiment i canta amb el cor. Me fet amusiona. Felicitats a tots (Bravo)
Uffff
Anònim, 24/12/2016 a les 09:18
+2
-1
Encara ploro.... sense paraules un àngel
Increíble!!!
Anònim, 24/12/2016 a les 10:30
+1
-1
Sense paraules, només sentiments!! Pell de gallina!
Espectacular!!
Anònim, 24/12/2016 a les 15:32
+3
-0
Emocionant i realment una molt bona feina. La lletra és la de la cançó de Cohen o van fer una versió per ells?
Lluitar cal la pena!
Anònim, 24/12/2016 a les 17:25
+2
-0
Magnífica interpretació! Magnífic treball de la kaleey i tots els que creuen en ella
Un ejemplo mas del poder de la musica
Anònim, 24/12/2016 a les 20:16
+4
-0
Enhorabuena a todos los maestros de vocacion que utilizan cada día el inmenso poder de la musica para hacer más sencilla y agradable la vida a personas distintas, y no tan distintas ....
L'Hallelujah
Maria Comellas, 24/12/2016 a les 20:37
+3
-0
Molt bonic i canta molt be.un 10 per la nena i el professor.
transpua emocions immenses
Anònim, 25/12/2016 a les 08:55
+3
-0
Se't fa un nus al coll. I l'emoció creix.
Increíble!!!
Anònim, 25/12/2016 a les 09:43
+2
-0
Sense paraules, només sentiments!! Pell de gallina!
Veu angelical
Anònim, 25/12/2016 a les 13:49
+2
-0
Impressionant, increible, maravellos, endavant mestres la vostra dedicació dóna fruits incalculables.
MARIFA... CÓMICO ?
Gabriel, 25/12/2016 a les 21:13
+2
-0
Orgullós de la superació d´aquesta nena i els seus professors, emocionant !!!

P.D.: MARIFA... busca en google "TDAH" y sabrás por que más de uno está inquieto. Creo que el comentario "EL CORO UN EXPECTÁCULO, NO PUEDEN ESTARSE QUIETOS, ES CÓMICO" es muy desafortunado.
ENCANTADORA UNA MARAVELLA
Anònim, 26/12/2016 a les 09:35
+2
-0
Si ja es m'emociona sentir la musica del nens, aquesta nena m'ha fet possar la pell de gallina.
Gràcies
Emocionalment Magica
A.Orteu, 05/02/2017 a les 22:41
+1
-0
Aquesta es la magia de la musica.
Ens convida a mostrar les nostres emocions..
Quina veu...gracies Kaylee per aquests moments ..
The power of music
Frank mercader , 12/02/2017 a les 21:14
+2
-0
Great!⚘⚘⚘
esperança
marcos subirats, 03/04/2017 a les 00:18
+2
-0
Tot un gran exemple de l'esforç de pares families i profesionals
Emocionant
un mestre, 03/04/2017 a les 10:47
+2
-0
La màgia d'aquest nens ens sorprenen i ensenyen a nosaltres.
I els professionals que s'hi dediquen de treure d'uns nens el que ells poden donar.
I les famílies que son els grans partícips d'aquesta obra, doncs amb l'afecte i l'autonomia que els hi donen dia rera dia ,fan possible quan ens emocionem per la musicalitat de l'esforç humà.
UAUUUUUUUU
Anònim, 26/04/2017 a les 21:46
+1
-0
Ina veu preciosa per una cançó eterna
Preciós
Anònim, 20/07/2017 a les 23:47
+1
-0
Preciosa veu, preciós treball!!
Va a una escola d'educació especial adaptada als seus handicaps. Aqui fem inclusió sense qualitat.
Maravillos.
Mónica Pin Álvarez , 21/07/2017 a les 17:14
+1
-0
No hi ha paraules, emocionat...
Tendre
Anònim, 02/04/2018 a les 23:27
+0
-0
Genial!
Sublime!!!
José R., 03/04/2019 a les 01:14
+0
-0
Quin moment de pau i d'emoció escoltant apuests angelets.
Sublim
Alexandra. M, 05/04/2019 a les 22:37
+0
-0
Preciós!! Pell de gallina!! el poder de la música és molt gran!