Galeria

Com ser un gat exemplar

14 normes il·lustrades sobre el comportament dels felins domèstics

| 20/02/2020 a les 00:54h
Especial: Galeria
Arxivat a: Passadís, il·lustracions, galeria, gats
Hi són, però no diuen res. Discrets, et fan companyia. No ho demostraran mai, però senten devoció per tu. Els apassionats dels gats reconeixeran l'actitud del seu millor amic en aquestes 14 il·lustracions de Last Lemon tan tendres i certes. 

1.

Last Lemon

 
 
2.

Last Lemon

 

3.

Last Lemon

 

4. 

Last Lemon

 

5.

Last Lemon

 

6. 

Last Lemon

 

7. 

Last Lemon

 
 
8. 

Last Lemon

 
 
9. 

Last Lemon

 

10.

Last Lemon

 

11. 

Last Lemon


 
12.

Last Lemon



13. 

Last Lemon



14. 

Last Lemon

COMENTARIS

La núm 15
Lupe Paül, 14/01/2017 a les 18:43
Interessant
+57
-1
Acompanya el teu humà al bany i observa atentament l'aigua quan tiri el wàter, com si en prenguessis nota per fer-ho tu.
Quanta raó
Anònim, 14/01/2017 a les 20:51
+11
-1
La meva gata les compleix totes menys un parell les demés són ven certes hahaha. :)
Altres coses que també fan.
Anònim, 18/01/2017 a les 17:55
+40
-2
De tant en tant mira la porta o les parets fixament, com si allà hi hagués algú.

Si ve algú a casa que és al.lèrgic dona-li tantes carantoines com puguis per fomentar que tingui un atac d'al.lèrgia!

Jajajajaj falten aquestes tembé...
Controlador
Panchi, 19/01/2017 a les 01:41
+18
-0
Se coloca en los puntos clave para controlar el máximo posible lo que ocurre en toda la casa. Nos quiere.
Cómo le vas a reñir. Y él que sabe !!! jajajaj
Anònim, 21/04/2018 a les 11:16
+24
-2
Despues de ir a hacer tus necesidades por la mañana, ve a la cama de tu humano y posa suave y cariñosamente tu patita delantera sobre su cara (si puede ser en la boca mejor).
He dicho que a dormir!!!
Anònim, 21/04/2018 a les 11:22
+30
-1
Por la noche, ve a la cama de tu humano, ponte a dormir por encima de sus piernas, y como se le ocurra moverse en toda la noche, demuestra tu desaprobación con un gruñido largo y profundo. Que son horas de dormir, hombre !! no de estar moviendo las piernas!!!
Amunt que ja és hora!
Anònim, 30/05/2018 a les 19:19
+17
-0
Dedicat a tirar les coses de la tauleta de nit cada día a les 6 del matí, dissabte i diumenge inclòs
Ara no toca dormir
Anònim, 30/05/2018 a les 22:38
+11
-0
Desperta al teu humà per la nit dues o tres vegades, que per la nit no es dorm, es cacen ratolins de fireta.
Singulars
Anònim, 24/08/2018 a les 00:27
+10
-0
Si veus que l'humà obre el diari posa't entre el diari i l'humà, i quan deixi el diari sobre la taula ja podras seure. Els encanta veure't dormir trankilament sobre el diari amb les ulleres de llegir. 😂
Una personalidad
Carmen., 24/08/2018 a les 16:13
+6
-0
Independiente, suave, sincero, misterioso.....Un amor.
Mobil No
Anònim, 20/02/2020 a les 17:18
+4
-0
Importante cuando tus humanos se sienten a mirar el movil acude y te sientas en sus piernas interponiendote entre sus ojos y el mobil...sin ronroneas mucho mejor,y en cuanto deja el mobil para acariciarte ya te puedes volver a ir ......😜😜😜🐈🐈🐈la adoramos..
Què fan a la tele ?
Anònim, 20/02/2020 a les 19:44
+9
-1
Quan el teu humà estigui mirant el seu programa favorit, puja al moble i posa't just davant la tele i ocupa tota la pantalla ...
Telèfon
Miraldish, 20/02/2020 a les 22:25
+1
-0
Quan el teu humà parli per telèfon posa't a miular i reclamar-li l'atenció i quan pengi, fas veure que no el coneixes.
Sempre et vigilen.
Anònim, 20/02/2020 a les 22:36
+3
-0
Pendents en tot moment del que passa i fas,sovint simulen dormir....però estan en alerta i vigilant q no et passi res!
Freud deia:"El tiempo pasado con gatos nunca és un tiempo perdido!!!
Ordinador
pessiguet, 21/02/2020 a les 01:10
+3
-1
Quan engeguis les tecles de l' ordinador t' hi passeges amb delit
Especial
Anònim, 21/02/2020 a les 11:33
+8
-0
2020 mi mamá no es una gata ya que está me abandono con 3 días. Mi mamá pués es una humana que me cuido con amor. Ahora tengo 1año.
Le acompaño al cuarto de baño cuando se ducha, pero ojo que no me salpique el agua
Siempre que se pone a escribir le ayudo durmiendo encima del ordenador.
Le ayudo a hacer la cama saltando en N las sábanas.
Yo soy un gato especial porque en todo momento le ayude a superar el cáncer.
En serio? 🤦‍♀️
Anònim, 21/02/2020 a les 15:24
+0
-0
Durante el día pasa largos ratos encima de la cama, justo en medio es su sitio preferido...siempre. Pero el día que dejas en un rinconcito ropa limpia y bien doblada cuando vuelves a la habitación ahí justo encima es donde la encuentras a ella bien a gustito 😅😅😅
Agua fresquita
Anònim, 23/02/2020 a les 20:59
+0
-1
Intenta beber siempre del grifo donde llena las jarras de agua. (a ser posible que sea a morro)
Gat o gos
Dubtós, 23/02/2020 a les 23:07
+0
-0
Jo tinc un gos, o això creia. Però compleix les condicions per ser un bon gat.
Clar que pesa 35 quilets i potser llavors és un tigre....
Mamaaaaaaa, por!!!!