Animació

El que em queda de tu, àvia

Una animació relata amb tendresa els aprenentatges que neixen dels vincles familiars

| 03/07/2020 a les 13:42h
Arxivat a: La butaca, Animació
La neta té tota una vida al davant. L'àvia, una de llarga i peculiar al darrere. Que li mostrarà, vetllant per apropar-li un món que, de mica en mica, serà de les dues. Au fil de l'âge és una animació tendra que ens convida a reflexionar sobre la influència que arriben a tenir les àvies en les nostres vides.


Aquesta animació és obra de de l'École Supérieure des Métiers Artistique.
 

COMENTARIS

L'àvia
Marta Borràs, 11/02/2017 a les 09:55
+52
-5
És un conte preciós
tendresa
Anònim, 11/02/2017 a les 11:05
+22
-2
Quina tendresa la relacio avia neta, aixo sol ja emociona.
Quina realitat .... tant per mostrar... tant per ensenyar.
Es una relacio excepcional!
Aqests ullets quan expliquen I quan escolten.
L'avi va marxar fa dos anys ella en tenia cinc... quantes vegades el porta cap a nosaltres... recordant frases... recordant el qe feien...
Sentiments
Anònim, 11/02/2017 a les 11:12
+22
-4
M'encanten les formes, les textures, els colors, de fet ha estat una agradable inspiració. Els personatges són exquisits com ho seria de veritat les mateixes persones qui s'estimen i transmeteixen aquest amor. El lloc on transcórrer és com sempre m'ho he imaginat, tou per poder-ho saltar i escalar. Dolça, molt dolça.
tendresaes
vinyet meix, 11/02/2017 a les 13:32
+11
-3
Es un conte molt bonic i conte molt d.amor
Viure
Una àvia o , 11/02/2017 a les 20:32
+7
-2
Estones especials plenes de sentiments i emocions!
L'avia
Cor de avia , 11/02/2017 a les 23:21
+9
-2
Quina ilusio poder ser avia es tan tendre aquest relat!!!
Record
Anònim, 14/02/2017 a les 10:38
+8
-2
He recordat la meva avia, que era tendre, pacient i donada al altres me l'estimaba i me l'estimo multissim.
Aprenen
Maria2, 14/02/2017 a les 21:37
+8
-0
Espero que'l meu net (recien estrenat)amb miri amb aquesta dolçor...
L'avia
Rosernònim, 14/02/2017 a les 22:12
+5
-1
Pell de gallia. Jo nomes vaig coneixer el avi Joan pare de la meva mare. Pro valia x tots. Per sort va morir de vellet dons tenia 96 anys. I am va trasmetre l'amor a la familia. T'estimo avi on siguis
Estimar
Una iaia, 15/02/2017 a les 09:21
+6
-0
Els nets són el regal dels fills. Ens desperten una tendresa que desconeixiem amb nosaltres avanç que els coneguessim. Entranyable.
Regal
Altre avi, 15/02/2017 a les 15:53
+4
-2
Les avies son un regal pels nets, i la sort es que els puguin gaudir molt de temps a la seva vida. Aquest video es una meravella.
Amor de iaia
Iaia Cuca, 15/02/2017 a les 22:32
+2
-0
Son la prolongacio de la nostra vida i amb la meva neta el lligam es igual k la iaia de la pel.licula. No puc expresar lo k sento p k es molt profund , experiencia p viure-la
Charlestonne
Sonia torrent , 16/02/2017 a les 00:31
+5
-0
Una bonica metàfora! !
Jo vaig tenir més d'una avia, mare, pare... i tots han sigut fantastics.

La meva àvia em va ensenyar a ballar el "Charlestonne". Ho recordes àvia? ...
AMOR
Una avia, 16/02/2017 a les 00:53
+3
-0
Realment una experiencia de vida , els nets son un regal
Regal de la vida
Anònim, 20/05/2017 a les 20:03
+1
-0
Quin regal tant precios ens dona la vida on podem les avies expresar el nostre amor, al·legria, tendesa i gratitut als nostres fills per dexar-nos compartir la vida amb els seus fills.
La iaia Coca
Rosa Maria Tarros, 20/05/2017 a les 21:08
+2
-0
Per la meva cinquena neta Queralt!!!
L'àvia
Pilarin, 22/05/2017 a les 18:08
+1
-1
Ho sento. És molt pedagògic.
Feliz
Anònim, 27/12/2018 a les 17:57
+0
-0
Mi nieta es mi alegria,mi felicidad, espero que para ella algun dia yo tambien sea un buen recuerdo
Felicitat
Anònim, 27/12/2018 a les 23:51
+0
-0
Que bonic! Bons records
La realidad no es asi
Anònim, 28/12/2018 a les 10:48
+0
-0
Las abuelas tenemos todo el tiempo del mundo para dedicarlo a los nietos.pero ellos no lo tienen... La ilustracion preciosa y los colores estupendos.felicidades para el autor..
La meva estimada baba ( aixi li deia a la meva avia)
Anònim, 07/07/2020 a les 11:40
+0
-1
Te trovu a faltar tant,,que per molt temps que passi, sempre estas dins el meu cor,,
Padrina