Música

Boig per tu

Sé molt bé que des d'aquest bar/ jo no puc arribar on ets tu

Envia'ns un àngel que sigui com tu

| 22/01/2019 a les 19:32h
Especial: Música
Arxivat a: El piano, cançó, Boig per tu
Boig per tu és una cançó de Sau del 1990 que –com explica Pep Blay en el llibre Les cançons de la nostra vida– va superar totes les expectatives. Anava guanyant adeptes concert rere concert. La clau de l'èxit: era una cançó d'amor directa i fàcil de cantar, en un estil musical actual i una melodia que enganxava. 

Al voltant de la cançó van créixer les especulacions sobre quina història d'amor hi havia al darrere, fins que Carles Sabater va aclarir que estava dedicada a la lluna. Inabastable. Llunyana i aquí alhora. Costa de creure que no hi hagués també una persona al darrere. Però potser sí que estava dedicada només a la lluna, símbol de feminitat, encarnació de la noia inassolible que no es pot arribar a tenir mai.


A la terra humida escric
nena estic boig per tu,
em passo els dies
esperant la nit.

Com et puc estimar
si de mi estàs tan lluny,
servil i acabat
boig per tu.

Sé molt bé que des d'aquest bar
jo no puc arribar on ets tu,
però dins la meva copa veig
reflexada la teva llum, me la beuré.
Servil i acabat, boig per tu.

Quan no hi siguis al matí,
les llàgrimes es perdran
entre la pluja
que caurà avui.

Em quedaré atrapat
ebri d'aquesta llum
servil i acabat
boig per tu.

Sé molt bé que des d'aquest bar
jo no puc arribar on ets tu,
però dins la meva copa veig
reflexada la teva llum, me la beuré.
Servil i acabat, boig per tu.


Luz Casal canta «Boig per tu»:

Shakira canta «Boig per tu»: 

COMENTARIS

Boig per tu
Marua Dolors Romero, 13/02/2017 a les 20:48
+29
-1
Ès una de les cançons mes maques, m'agrada molt i molt. Les meves filles desde petites que la cantan i les agrada molt
boig per tu
natalia, 13/02/2017 a les 21:52
+6
-3
Es una de les cançons que mes a estat present en la nostra quinta del 78.nostalgia,alegria,i bons moments.
Boig per tu
Bassols, 13/02/2017 a les 22:54
+8
-1
Una bella canço que em porta records molts dolços de la meva juventud.m'encanta sentir-la i encara m'emociona
Boig per tú
M.Carmen, 14/02/2017 a les 08:07
+6
-0
M'emociona cada cop que la sento, magnífica canço
Emocionant
JordiMS, 14/02/2017 a les 08:52
+5
-1
Si hi ha una cancó de la meva vida ... aquesta és sense dubte "Boig per tu". Gràcies Carles Sabater i gràcies SAU. Els vaig descobrir a Fira del Teatre de Tàrrega al carrer quan eren desconeguts i vaig saber que tocarien el cel ... si n'hi ha ..on deu ser en Carles. Gràcies Luz Casal i Shakira per cantar-la. Emocionant!
boig per tu
Anònim, 14/02/2017 a les 09:25
+3
-1
Va ser la canço central del meu casament i va emocionar a tota la sala. Em porta molt bons records i em posa els pels de punta cada volta que l'escolte.
Un amor mai s'esborra
Magali, 14/02/2017 a les 10:39
+6
-3
El meu amor va marxar, pero se que el seu esperir esta a la lluna. Sempre cuan es plena jo li canto amb llagrimes als ulls.
Boig per tu
Nunu Romero, 14/02/2017 a les 11:34
+4
-0
Un icono de mi época, una canción que sigue despertando a mi ❤cada vez que la oigo. Las versiones de Luz Casal y Shakira increíbles pero como la de Carles Sabater ninguna. 👍
Boig per tu