Educació

Saber dir prou

Una animació mostra la importància de saber-se mesurar per no perdre el nord

| 03/10/2019 a les 15:29h
Especial: Animació
Arxivat a: La butaca, Animació
Una dona, una bufanda i un precipici. L'animació The Last Knit, dirigida per Laura Neuvonen, ens permet reflexionar sobre com l'obessió i fins i tot els hàbits ens fan perdre de vista la perspectiva. I sobre la importància de, tot i tenir un objectiu fixat, viure aprenent a mesurar-nos.

COMENTARIS

Massa rutina
Maria 1934, 14/02/2017 a les 20:12
+15
-9
Es fantàstic
Genial!
Anònim, 14/02/2017 a les 23:16
+7
-5
Genial!
Perseverancia
Anònim, 14/02/2017 a les 23:57
+7
-1
No sempre la paciencia es un dò
curt impecable
Anònim, 15/02/2017 a les 13:29
+4
-1
Els extrems, un dels dons que ens defineix.
Molt dificil!!!
Anònim, 15/02/2017 a les 14:58
+3
-1
Tot i sabent que es necesari ens falta coratge
obsesio compulsiva
Anònim, 15/02/2017 a les 15:31
+26
-3
Inquietant historia que refletteig el vici o la obsesio compulsiva per alguna cosa que et pot portar a la destruccio. Es important adonar-se'n i rectificar a temps.
Segona oportunitat!
Anònim, 15/02/2017 a les 16:39
+10
-1
Mai es tard per canviar les coses.
genial
Encarni, 15/02/2017 a les 17:29
+3
-4
Hay que saber parar a tiempo.
Impresionada
Anònim, 15/02/2017 a les 19:31
+6
-1
M'ha encantat gràcies
Massa paciencia
Anònim, 15/02/2017 a les 21:17
+3
-0
Genial, tens rao,no sempre ,Es un do,la paciencia.
Males costums
Anònim, 16/02/2017 a les 00:28
+2
-1
M´ha donat una gran lliçó !!!
Males costums
Anònim, 16/02/2017 a les 00:32
+2
-0
M´ha donat una gran lliçó !!!
Plaer o necessitat?
Anònim, 16/02/2017 a les 00:33
+3
-1
Quand la obssesiò destrueix el plaer d alcançar els objebtius i el transforma en necessitat i postergaciò.

la foscor quand mes dons mes t exigeix .
passar-se és pitjor
Independuncis , 16/02/2017 a les 03:49
+4
-1
Com en el joc del set i mig: passar-se és pitjor.
Plasma la realitat
Anònim, 16/02/2017 a les 08:48
+0
-2
sense paraules! increïble
donar=domen més i més...
Josep Rof Rof, 16/02/2017 a les 18:36
+2
-2
quant donem més i més som esclaus de donar... PARAR és l’única solució
FELICITATS els creadors
Home o Done
Anònim, 16/02/2017 a les 19:23
+2
-1
La obsesio no es una bona amiga...!
Ments obertes
Herme, 18/02/2017 a les 11:49
+1
-0
Obrir les portes de la ment. Ser plurals en tot. I asertius també.
Collonut!!
Alex., 18/02/2017 a les 14:59
+2
-0
Els fanatismes no son bons. Hem d saber aturarmos i reflexionar.
SABER DIR PROU
Mónica Pin Álvarez , 12/03/2017 a les 11:05
+1
-0
Quin nervis, quan s'anava arrastram. No cau per les bones idees que te. A la fi se talla els cabells i... apa!! arriba la calma, però amb moltes inquietuds, s'ha de dir prou.
Obsessio
Joan Bisbal, 19/05/2017 a les 17:38
+4
-0
Les obsessions,el no tenir mai prou,es molt malaltís i qui ho pateix no serà mai feliç
Més val tard que mai
Dàmaris, 19/05/2017 a les 22:40
+3
-0
Hi ha decisions a la nostra vida que no sabem com afrontar-les per por, adicció, costum o rebedia. Fins al punt de posar en perill la nostra integritat. Però sense saber perquè els éssers humans reaccionem per sobreviure....tot i que el temps perdut mai tornarà.
Brillant!!!
Anònim, 20/05/2017 a les 03:13
+1
-0

Però... què hi ha d'allò que ens han inculcat de lluitar per allò que volem, l'esforç i el sacrifici, el valor de les coses que es guanyen amb l'esforç i la perseverància... Saber deixar anar és important, i avui en dia s'afegeix a les noves tendències de pensament filosòfic popular, activitat de pensament crític a la que tots ens apuntem, però que pocs portem a la pràctica real, precísament perquè entre les obsessions personals i la cultura rebuda, es fa força difícil la clarividència.
Tenim un conflicte cultural, i ho dic, des de l'admiració per ambúes postures. I amb una total incapacitat de decidir-me per quin dels dos enfocaments és millor, o l'adequat, o el correcte, o l'eficient...
Genial!
Anònim, 04/10/2019 a les 16:04
+0
-0
Cal saber aturar-se, observar i pensar en el que volíem aconseguir.