«Sembrar llampecs és una metàfora per parlar d’un lloc experimental que convida a fer lliscar les idees amb la confiança que amb algunes passarà alguna cosa extraordinària». Així es presenta l’exposició Exercicis per sembrar llampecs, de Nicolás Paris, que acull el CaixaForum de Barcelona. Arran de la incorporació de la seva peça El diálogo, el rumor, la luz, las horas o (prototipo para material pedagógico) a la Col·lecció ”la Caixa” d’Art Contemporani, l’artista colombià ha dissenyat una original arquitectura per fer-hi encaixar l’obra. Té la intenció d’obrir-la a altres interpretacions, relacionar-la amb altres peces recents i també amb treballs d’altres artistes que pertanyen al fons de l’entitat i que són afins al seu.

L’exposició, que es podrà visitar fins al 7 de maig, és un laboratori on reflexionar i contemplar alhora que experimentar i transformar idees de manera col·lectiva. A través d’objectes, imatges i dibuixos Paris ha creat un univers que convida l’espectador a reconèixer els fenòmens quotidians que sovint ens passen desapercebuts. Aquest projecte, en el qual el lligam entre art i aprenentatge és bàsic, es completa amb un seguit d’accions pedagògiques, tallers i xerrades, que tenen lloc durant l’exposició.

Fem un recorregut per la mostra a través de 14 imatges.

1.

Foto: Obra Social “la Caixa”. @David Campos



2.

Foto: Obra Social “la Caixa”. @David Campos



3.

Foto: Obra Social “la Caixa”. @David Campos



4.

Foto: Obra Social “la Caixa”. @David Campos



5.

Foto: Obra Social “la Caixa”. @David Campos



6.

Foto: Obra Social “la Caixa”. @David Campos



7.

Foto: Obra Social “la Caixa”. @David Campos



8.

Foto: Obra Social “la Caixa”. @David Campos



9.

Foto: Obra Social “la Caixa”. @David Campos



10.

Foto: Obra Social “la Caixa”. @David Campos



11.

Foto: Obra Social “la Caixa”. @David Campos



12.

Foto: Obra Social “la Caixa”. @David Campos



13.

Foto: Obra Social “la Caixa”. @David Campos



14.

Foto: Obra Social “la Caixa”. @David Campos

Nou comentari

Comparteix

Icona de pantalla completa