14 pensaments

La vida segons Pepe Rubianes

14 reflexions de l'actor, que deia que «amb tant d'imbècil amb carnet d'opinador, els savis callen»

| 02/09/2017 a les 00:32h
Especial: In memoriam
Arxivat a: Biblioteca, Reflexions
«Bona nit, senyores i senyors. Soc Pepe Rubianes, actor galaicocatalà. Dic galaic, perquè vaig néixer a Galícia, encara que gairebé mai he viscut allà, i català, perquè he viscut sempre a Catalunya, encara que mai he nascut aquí.»

Pepe Rubianes va néixer el 2 de setembre de 1947 a Vilagarcía de Arousa i va morir l'1 de març de 2009 a Barcelona. A través de l'humor, aprendria a dir les coses pel seu nom. Amb una bona dosi d'ironia i amb uns quants somriures per repartir a tort i a dret. El recordem tornant-no a escoltar i llegint-ne 14 reflexions.


1. Sempre he odiat el còmic que va de còmic per la vida.

2. Aquest país, Catalunya, és molt surrealista. Ha tingut com a símbols un goril·la blanc i una marededéu negra.

3. Soc un home que ha dut la independència a extrems obsessius. De petit ja m'agradava jugar sol. No soc amant de donar explicacions.

4. La unitat d'Espanya me la sua pel davant i pel darrere.

5. M'agrada treballar poc i guanyar molt.

6. El nostre és un món de rics que s'avorreixen.

7. Es pot tenir una gràcia innata, però, si no la treballes, la perds quan fa dos minuts que ets en escena.

8. L'humor ha de tenir en compte que mai hi ha veritats permanents. És la poesia de la vida.

9. No és que m'agradi escandalitzar; dic les coses tal com les penso.

10. Segur que ens beneficia formar part del que prepotentment anomenem món civilitzat?

11. Amb tant d'imbècil amb carnet d'opinador, els savis callen.

12. Els grans personatges han estat persones que han rigut de tot. Només l'estúpid es pren seriosament aquesta cosa que anomenem vida.

13. En què crec? En el dia a dia, vaig tirant fins que això s'acabi. M'és igual, allà on aniré. Com a mínim sé que, de tots els que han marxat, no n'ha tornat cap.

14. Saps com de bé m'ho he passat en aquesta vida? Saps com he follat? Saps com he menjat? Saps com he ballat? Que toca descansar? Doncs anem-hi.
 

Arxiu ND

COMENTARIS

Inolvidable Rubianes!
Anònim, 02/09/2017 a les 10:43
+28
-1
Si és veritat que quan morim, som energia en l'univers, ell deu ser un estel molt brillant! Necessitarem unes ulleres de la neu, per poder mirar el seu estel!! 😎😍🤣 D.E.P
GRAN RECUERDO
JAVIER ESTERA SANZA, 02/09/2017 a les 12:49
+19
-1
RUBIANES..TE ENCONTRAMOS A FALTAR..CON LA CANTIDAD DE DESECHOS HUMANOS QUE NOS TOCADO EN ESTA SOCIEDAD.. ENCONTRAMOS A FALTAR PERSONAS COMO TU Y TU SINCERIDAD.
Estimat Pep Rubianes
Anònim, 02/09/2017 a les 15:12
+9
-1
L'enyore. Em va fer riure tant!! Una abraçada allà on sigues i continua fent riure a la gent, no hi ha art més preuat.
Innoblidable
IMMA PALAU, 02/09/2017 a les 21:37
+6
-1
M'hauria agradat donar-te 1 any de la meva vida per a llargar la teva.Erets uni i una de les millors persones que hi ha hagut. Ets un dels meus Deus i no crec en Deu.
GENIAL
Anònim, 03/09/2017 a les 17:40
+0
-0
Mai t'has anat dels nostres cors i quan pensem amb tu sempre és amb una rialla a la boca. Eres únic. Amb molt de carinyo el meu record.
T´enyorem
Malenka, 03/09/2017 a les 19:24
+4
-0
Moltes felicitats allà on siguis, Mestre!
EXCEPCIONAL PEPE,SEMPRE DIRECTE !!
Josep Artieda, 03/09/2017 a les 19:29
+4
-0
Allà on suguis estaràs fent riure al personal, fer riure es molt difícil i no he vist a cap com tu.

RUBIANES FOREVER!!
Recordant
Anònim, 05/09/2017 a les 14:03
+1
-0
Sempre es gratificant recordar a Pepe Rubianes encara que la gent que l ha admirat i estimat sempre el portarà al cor.
Inolvidable per tantes coses!20
Gracies!
Unic Pepe
Anonom, 07/09/2017 a les 14:42
+0
-0
No te vaig coneixer personalment pero has estat i ets un referent per mi ,ens fas fata estimat ,una forta abraçada ,allá on siguis .
Gamberro encantador
Anònim, 11/09/2017 a les 00:12
+0
-0
Ets el millor, però hi ha gent q no li agrades...... Acostumen a ser reaccionaris, m encanta com es posen de nerviosos quan els hi passo els teus monòlegs.
Anyorança
Anònim, 28/01/2019 a les 21:39
+0
-0
Te notam ,al menys jo,tan a faltar que cerco les teves paraules molt de días , me fas sentir millor quan sento les teves rialles,i cada día que pasa les teves xerrades me venen al cap ,i m'ajuden a poder empassar tot aquest mon en el que vivim, a voltes bo i a voltes no tant Gracies PEPE !!!!!!