Basorèxia

Tingues un amic

Que et guardi un secret amb sang, com quan éreu petits i encara res no era banal

| 26/09/2017 a les 00:49h
Especial: Basorèxia
Arxivat a: Cambres pròpies, Basorèxia

Foto: Wall Boat


No hi ha res més valuós que saber on has d’anar quan estàs perdut. No hi ha res com demanar ajut i que t'ajudin. No hi ha res com saber-se estimat, estimadíssim. Per més que passin els anys i les coses i els problemes. És tan d’agrair saber que hi ha pilars que no s’han enfonsat mai.
 
Per això, tingues un amic i estima’l. Un amic que canviï els plans perquè t’ha notat la veu trencada. Que et guardi un secret amb sang, com quan éreu petits i encara res no era banal, com si li anés la vida. Tingues un amic que tingui menys por que tu.
 
Que et trobi genial la bogeria més boja. Un amic que t'ensenyi a volar, que et menteixi i et digui a les quatre de la tarda vine, dinem plegades que jo tampoc no he dinat.
 
Estima, sigues generós, exagerat en l’amor que dones, sigues lleial i honest i la gent es quedarà al teu costat per fer-te costat en la tempesta. Si vols que t’estimin estima, i tingues un amic per inventar l’amistat. 
 
Que arribarà un matí qualsevol que decidiràs fer la vista enrere, i allà hi haurà una, dues, catorze, cinc-centes, mil persones, grans amors que s'hauran quedat dempeus quan tot s’hagi enfonsat.
 
Que quan arribi l’hora dels adeus, l’hora de ser valent, serà molt tranquil·litzador saber-se caminant de la mà de moltes mans amigues que et donin un mocador i uns braços per si et venen ganes de plorar.
 

COMENTARIS

Amics - Amigues
Anònim, 26/09/2017 a les 15:35
+31
-1
Suposo que deuen d'haver amics i amigues així, encara que jo no els he trobat 😏
amics
Anònim, 26/09/2017 a les 23:22
+6
-2
penso que segons quin cas segu que tens aquet amic, pro si perts a una filla, si te apoyan tant com poden pro passa el temps i no te entenan, a las horas estic sol molt sol, lluites en el teu interior, pro continues sol....el amic no sap que dirte, no te entent.......
Jo si
Anònim, 27/09/2017 a les 06:35
+9
-0
Em puc sentir afortunada perquè jo si que tinc una amiga meravellosa a qui puc posar tots aquests qualificatius des de fa 36 anys
Text etern - moltes gràciess
Anònim, 27/09/2017 a les 07:24
+7
-2
Text preciós. Estimar, estimar, estimar i estimar és la més valenta de totes les aventures
Preciós
Yass, 27/09/2017 a les 09:17
+6
-2
Quin escrit més maco!
Com m'ha emocionat.
Estima
Anònim, 27/09/2017 a les 11:26
+4
-2
Per a tu, anònim d'amics i amigues: Com diu el text: estima i estima tant com puguis... trobaràs als amics que també t'estimaran...
Busca als amics que segur estan en la teva vida... Obre els ulls i els trobaràs.
Tenim, al nostre entorn, moltes persones per estimar. De ben segur que si estimes també seràs estimat/da.
L'amistat sorgeix, i t'ho dic per experiència, en el moment en què menys et penses.
Busca i trobaràs.
No importa cuánto hace que nos conocemos...
Carmenli, 29/09/2017 a les 00:30
+7
-0
Maravilloso cómo escribes. Hace 1 año y 9 meses que mi marido falleció y las amistades que teníamos no supieron estar a la altura de mi desconsuelo. Desaparecieron....pero el destino hizo que conociera unas amigas en pilates y puedo asegurar que son mis imprescindibles. Porque no importa cuánto hace que las conozco...lo importante( como dicen...) es que las amistades que llegan, no se marchan. Y si en el peor momento de mi vida me están ayudando, creo que no desaparecerán jamás. Con ellas y con mi hermana MAITE , siento que me tienden un salvavidas. Un abrazo .
l'amistat
Adriana1A, 26/09/2018 a les 21:11
+3
-0
Trob que aquest text es preciós que et canses de lletgiro.No es massa llarg pero les linies que el formen diuen to
Hola
Anónimos, 13/10/2019 a les 19:40
+0
-1
Aixo es molt bonic
Buenos dias Nueva York.
Anònim 2.0, 24/10/2020 a les 14:05
+0
-0
Hola y adiós.