Animació

Si tu barrufes, jo també

Un capítol dels nans de color blau que va imaginar i perfilar el dibuixant Peyo

| 22/12/2017 a les 10:27h
Especial: Animació
Arxivat a: La butaca, els barrufets, vídeo, Peyo, animació
El dibuixant Pierre Culliford, conegut com a Peyo, va néixer el 25 de juny del 1928 a Schaerbeek (Bèlgica), i va morir el 24 de desembre del 1992 a Brussel·les. Va ser el pare d'aquella colla de nans de pell blava i pantalons i barret blanc que conjugaven el verb barrufar i que sempre estaven a l'aguait del Gargamel. L'adaptació a la televisió la va fer l'estudi d'animació Hanna-Barbera. Tornem a tot aquell món en miniatura, tot cantant la cançó amb què ens rebien i veient-ne el capítol Els barrufets sense temps


Molt lluny d’aquí,
a l’altra banda del món
és on viuen contents
els barrufets.

El nostre poble
és el país on tot es pot fer,
si tu barrufes,
jo també.

Però alerta, aneu amb compte!
Molt a prop hi ha qui us vigila!
Ai si us agafa en Gargamel!
Quina ràbia!

No ens podrà atrapar,
no, no podrà pas!
Gargamel es quedarà
amb un pam de nas!

Sempre podrem jugar i ser lliures per tot arreu,
sempre serem els barrufets.
Si, com nosaltres, barrufeu,
estareu contents, i us ho passareu molt bé.
 

FES EL TEU COMENTARI

D'aquesta manera, verifiquem que el teu comentari
no l'envia un robot publicitari.
Imatge il·lustrativa
La UVic-UCC i Eumo Editorial convoquen un certamen en homenatge a Ricard Torrents
Imatge il·lustrativa
Torna el cicle de concerts d'estiu de la Universitat de Barcelona
Imatge il·lustrativa
La ciutat acull un cicle d'espectacles que es poden gaudir presencialment i en línia
Imatge il·lustrativa
L'Altra Editorial i la llibreria de Josep Cots convoquen una nova edició del premi
Imatge il·lustrativa
Un anunci resumeix l'experiència i l'aventura de dur vides al món
Imatge il·lustrativa
Revivim una escena clau de la pel·lícula de Giuseppe Tornatore
Imatge il·lustrativa
Una animació relata amb tendresa els aprenentatges que neixen dels vincles familiars
Imatge il·lustrativa
Un anunci contra la manipulació a què ens sotmet la indústria de la bellesa