No-ficció

Per què no seré la teva amant, home casat

Perquè em demanaràs que accepti injustícies i vexacions (i 13 motius més)

| 07/03/2018 a les 14:26h
Especial: No-ficció
Arxivat a: Cambres pròpies, feminisme, no-ficció, empoderament

Foto: nate bolt



1. Perquè no em respectaràs.
 
2. Perquè no respectaràs la teva dona. 
 
3. Perquè voldràs decidir fins on puc parlar.
 
4. Perquè sempre et faràs venir bé la veritat.
 
5. Perquè no tindré dret a res perquè no m’hauràs promès res.
 
6. Perquè cada vegada em conformaré amb menys.
 
7. Perquè deixaré de ser jo per poder estar amb tu.
 
8. Perquè em demanaràs que accepti injustícies i vexacions.
 
9. Perquè m’amagaràs de les persones que estimes.
 
10. Perquè sotmetràs el nostre sexe a la teva agenda.
 
11. Perquè no jugarem segons les mateixes regles.
 
12. Perquè tot serà mentida.
 
13. Perquè jo soc molt més que la teva incoherència.
 
14. Perquè deixaré de ser fidel a mi.
 

COMENTARIS

Feminisme de pa sucat amb oli
Anònim, 08/03/2018 a les 00:37
+9
-13
Si escrius aquestes 13 raons és perquè, o bé les has viscut i no les vols repetir, o bé són el resultat d'haver-te plantejat seriosament la possibilitat de ser l'amant d'un casat. En ambdos casos, la falta de respecte que demostres cap a l'altra dona és espectacular i la manera com t'espolses la responsabilitat abocant-la només a l'home, increïble. Et penses que demostres fortalesa, però és tot el contrari.
Pensava que les dones feministes defensàveu allò de la sororitat per damunt de tot, però veig que en el teu cas no és així. La teva moral avui també fa vaga.
I per què...
Sara Pastó, 08/03/2018 a les 01:05
+6
-2
...hi ha tants homes casats que volen lligar? Això les dones casades no solen fer-ho, o no tant. Jo he hagut de parar els peus a més d'un i més de dos homes que tenien una parella fixa, però buscaven tema.
Jo, "l'altra"
Anònim, 08/03/2018 a les 08:51
+14
-3
Jo he sigut "l'altra", i també he sigut infidel.

No estic d'acord amb aquests tretze motius. Però el que menys m'agrada d'aquests tretze punts, és que dóna la sensació que la dona no té poder i està sotmesa a la voluntat d'ell. Hi ha moltes relacions, i no necessàriament d'infidelitat, en què això és així. Però us asseguro que hi ha molts casos en què no és així.

Aquests tretze punts em semblen simplistes i victimistes, i deixa de banda que la infidelitat també és cosa de dones.

En la meva experiència, sempre he decidit si volia o no volia quedar, tenia molt clar quina era la nostra relació, i no tenia cap intenció ni voluntat que evolucionés cap enlloc. A mi no em mentia, i si ho hagués fet m'hauria sigut indiferent.

Ell tenia parella, i jo tenia molt clar que no volia ser la seva parella. Va ser un entreteniment que crec que als dos ens va anar bé, ell es va adonar de diverses coses que no funcionaven dins la seva relació de parella, i jo vaig gaudir de les nostres trobades, que decidia jo. El sexe era genial.

Vaig deixar la relació quan vaig conèixer algú amb qui em va venir de gust ser alguna cosa més que companys de llit, i al qual li vaig ser infidel perquè, simplement, em va venir de gust anar-me'n al llit amb un altre. El que sí que vaig fer va ser ser sincera amb ell i explicar-li.

La llibertat es poder fer el que et vingui de gust quan et vingui de gust, sempre assumint les conseqüències dels teus actes, cadascú els seus.

I les dones, què?
Andrea Roig, 08/03/2018 a les 08:56
+3
-2
Normalment estic molt d'acord amb tot el que escriu l'Esperança Sierra, però aquest cop no. Què és això de posar tota la càrrega de la culpa a l'home? Què vol dir parlar tant de tot el que et passarà A TU? I tot el que li passarà a l'altra dona? Perquè l'altra dona existeix.
No s'acabava més ràpid l'article posant una sola raó? Aquesta, per exemple:

1. Per què no vull fer mal a una altra dona.
Potser si...
Anònim, 08/03/2018 a les 09:50
+8
-2
Anònim, potser si les ha viscut i no les vol repetir. I què! Aquí no hi ha falta de respecte cap a ningú, ni ningú espolsa la responsabilitat cap a l'altra, només hi ha respecte cap a si mateixa, que és el que compte després de tot, i cadascú és responsable de la seva pròpia moral, no som ningú, ni tu ni jo, per mesurar la moral de l'altre. O potser és que no acabes d'entendre del tot aquest motius?
Els motius
Anònim, 08/03/2018 a les 15:12
+1
-3
Anònima, els motius s'entenen perfectament, de tant obvis que són, i provenen de la inseguretat de no conèixer-se bé. Si creus que ficar-se al llit amb un home o una dona casada no és una falta de respecte cap a ningú tens un problema. I si creus que una dona que es diu feminista no li falta al respecte a una altra dona per embolicar-se amb el seu marit –independentment del que faci o deixi de fer el marit– encara pitjor. Només dic que en aquest article no hi ha el més mínim rastre d'empatia cap a l'altra, només hi ha un jo, jo i jo, i el que em passa a mi, com si les accions d'una, per exemple, ficar-se al llit amb un casat, no fossin la seva responsabilitat ni tinguessin conseqüències.
Al·lucino
Sara Pich, 08/03/2018 a les 16:03
+6
-1
Aviam, que aquí tractem els homes com si fossin ninots. Sigui el motiu que sigui el que trii la dona per liar-se amb un casat, no supera en responsabilitat, ni de lluny, la del paio que està jugant a dues bandes. El problema és d'ell.
13 són 13
Anònim, 08/03/2018 a les 18:37
+4
-4
1- Que un dels dos no estigui casat o amb parella.
2- L’exitació dels dos si saben el que fan i perquè.
3- L’honestedat de ser lliures per fer el que es fa.
4- Gaudir lliurement del sexe per què volen.
5- La decisió de posar fi quan un dels dos en vol més i no espera res a canvi. I hi posa fi.
6- No hi ha dolents.
7- No hi ha bons.
8– Hi ha el que hi ha.
9- No hi ha cap obligació de res.
10- Respecte.
11- No jutjar.
12- ...deixa’m en pau!
13- Faig el que vull. Encara que a vegades la cagui. I em mengi la meva merda.
Les coses pel seu nom
Anònim, 08/03/2018 a les 22:20
+7
-1
Molt encertat. El que no vulguis per tu no ho vulguis per ningú. Ras i curt, senzill i franc. Prou difícil que és la vida i prou cardat que està el panorama com per buscar 3 peus al gat. Si amb algú no ets feliç, el deixes. Si pretens algú que té un vincle prèvi, fes mitja volta. Jugar a dues bandes no és valent i el cor humà no és una pilota de futbol ni un producte de mercat.
Absurd
Anònim, 11/03/2018 a les 11:41
+2
-0
Dona o home, s’ha de respectar a la tercera persona.... i pensa que algun dia t’ho faran a tu i no t’agradarà aquesta falta se respecta com a persona.