Gràcies per ser-hi

Catorze és un projecte amb esperit artesanal però amb 430.000 usuaris únics

Volem ser, fer i encomanar cultura

| 12/09/2016 a les 12:52h
Especial: Rebedor
Arxivat a: Rebedor, audiència

Foto: Inés Cornelles


Catorze es diu així perquè va néixer el 2014. Aquesta és una obvietat per als qui ens segueixen des del primer dia (que va ser l’1 d’abril: 1 del 4 del 14), però ja no és tan evident per als qui ens han anat coneixent durant els últims dos anys i mig. Catorze és avui una realitat més viva que mai, n’hi ha que parlen de Catorze com si hagués existit sempre, i el nom ha adquirit entitat per si mateix. Amb permís del nombre parell que va després del tretze, Catorze som nosaltres.
 
Després de néixer, toca créixer. I això hem fet. El mes de juliol del 2016 vam superar per primer cop la frontera dels 400.000 usuaris únics (en vam tenir 403.642) i a l’agost vam tornar a batre un rècord absolut d’audiència: segons l'OJD, ens vam situar en els 432.330 usuaris únics, vam arribar a les 1.669.960 pàgines vistes i les visites rebudes van ser 835.087. El 2015 vam triplicar l’audiència del 2014, i el 2016 estem triplicant la del 2015.
 
Aquestes dades maregen i superen de llarg les expectatives que ens havíem creat a l’hora de muntar un digital en català a favor de la cultura i la vida. Perquè el nostre és i seguirà sent un projecte artesanal, fet des d'una llibertat absoluta, preciosa i irrenunciable. I amb la intenció de teixir complicitats dins del sector cultural. De construir en lloc de destruir.
 
Ens fa cert vertigen haver-nos consolidat en tan poc temps com el primer mitjà cultural de l’àmbit digital, i el primer –també– que té uns continguts especialitzats. Però és així, i ens fa il·lusió. Tenim milers de lectors fidels (centenars de milers, de fet) que ens atorguen un poder prescriptor elevat i que ens animen a continuar fent-nos grans. Ho intentarem, per la part que ens toca. Gràcies per ser-hi.
 

COMENTARIS

Sou magnífics! !
Roser Lleixa, 13/09/2016 a les 12:58
+3
-0
Bon dia
Només dir.vos que jo nomes fa 7 mesos que us conec. ..Abans no tenia Facebook..
Felicitar.vos pel paper tant important que feu per la nostra cultura..Les nostres tradicions i per tot el que passa i ha passat al món tant a nivell de fets com a persones. .
Del que pengeu cada dia .personalment ho reenvio +/- als 20 amics/amigues que tinc perquè gaudeixin del que expliqueu i poguem tots ampliar la nostra cultura general..o sigui que a part de les vostres chiffres. ..Podeu comptar amb més gent que com jo...En fa una difusió diària. ..
Us desitjo a tot l equip ++++++anys de vida per poder gaudir del vostre treball
++++Gràcies pel vostre esprit de superació diària...El vostre esforç i la vostra dedicació. ..👏👏👏👏👏🍒
Enhorabona!
Ague, 13/09/2016 a les 13:02
+2
-0
M'encanten les vostres publicacions, reflexions, il·lustracions i tot allò que compartiu. Gràcies per aquestes perles de cultura amb sentiment!
Gràcies i enhorabona !!
Mª Assumpció, 13/09/2016 a les 13:57
+2
-0
Us agraeixo molt la vostra tasca...M'agrada tot el que publiqueu, comparteixo les vostres opinions i , a voltes, heu fet que el meu dia sigui millor. Novament, gràcies !
Hi som perquè hi sou, gràcies!
Marta Albet, 13/09/2016 a les 14:05
+1
-0
"Quan el cor descobreix què vol, l'univers col·labora"...i així és. Segur que un dia, algú de vosaltres va somiar en una revista de "cultura viva", des del cor, i l'univers (i la vostra tenacitat) l'han fet possible. I aquí estem, els que estimem la cultura, gaudint cada dia dels vostres articles i de la vostra feina, tot un luxe. Gràcies a tots, i sobretot, al primer que ho va somiar. Felicitats!
I per molts anys més!
Núria Bentoldrà, 13/09/2016 a les 14:22
+0
-0
Esteu vius, molt vius, i això es nota. No pareu mai. Fa menys d'un any que us conec i m'heu regalat molts moments de reflexió, m'heu fet sentir més acompanyada i també més viva. Sou genials. Felicitats a tot l'equip!
No recordo el dia
Helena Sauras, 13/09/2016 a les 14:45
+1
-0
No recordo el dia que us vau creuar en la meva vida... Però des de que us vaig conèixer, gràcies a un link que vaig veure pel Facebook, que us segueixo. Continueu alimentant l'art, la vida i la cultura, evidentment. Una forta abraçada i bons articles els que escriviu.
Dediqueu alguna secció al gènere negre.
Domingo Olmos Vega., 13/09/2016 a les 14:55
+0
-0
Hola, que tal, escriure només que hora es que dediqueu alguna secció nova al gènere negre, que pel que sembla no el considereu cultura ni digne d´atenció, i el pobre ni mossega ni res. No es mereix aquesta indiferència, sobretot ara que es troba en expansió aquí.
Gràcies per existir!!!
Lola Urgell , 13/09/2016 a les 17:02
+0
-0
No recordo amb quin article em vau cridar l'atenció, però si recordo qui va ser. L'amistat, l'art, les paraules, la cultura.. Aquestes són les coses que mouen el món i fan créixer l'ànima. Gràcies per existir, cada dia és un plaer saber que l'hi pendre al meu dia a dia una estoneta per llegir-vos, gaudir vos i créixer gràcies a vosaltres. Seguí-ho amb aquesta gran tasca, no esteu sols; ja veiu-ho quanta gent estima la cultura com vosaltres. Visca Catorze!!!
I ara, moltes gràcies a vosaltres
MontseQ, 13/09/2016 a les 17:56
+0
-0
Ho repeteixo: moltes gràcies a vosaltres per ser-hi i per regalar-nos, amb paraules o il-lustracions, tanta bellesa.
Sou un regal diari
NúriaM, 13/09/2016 a les 18:00
+0
-0
M'agrada la tria de continguts, la sensibilitat, les reflexions, la transversalitat....Tot. 2016M'ajuda a conviure amb un món molt mancat de tot això, de les humanitats, les arts, la literatura... I no us penseu que la meva vida laboral transcorre en una empresa salvatge...Pertanyo al món educatiu que ha anat minvant la literatura, la llengua, que li fan nosa la sensibilitat, el temps per gaudir d'allò que s'aprèn, al món que viu pendent d'avaluacions diagnòstiques i resultats. Gràcies a vosaltres per fer el que feu.
Us comparteixo sempre esperant que us feu necessaris a les meves amistats quan us descobreixin com ho sou per mi.