Tu també vas ser adolescent

Un vídeo encoratja els pares a educar els joves amb paciència, confiança i respecte

El meu projecte personal

| 24/10/2016 a les 08:33h
Arxivat a: La butaca, adolescència, fills, mare, vídeo
"Estima'l quan et cridi i no vulgui saber res de tu. Quan el seu món s'ensorri i cregui que tu n'ets la causa, no et rendeixis. Tot passa. Estima'l quan tot li surti malament i no hi hagi sortida. Demostra-li que sí, que només és una caiguda."

Hirukide, La Federació de Famílies Nombroses d'Euskadi, ha tirat endavant el vídeo Cuando más lo necesite per mostrar la fragilitat dels adolescents. Les decisions i les indecisions amb què van topant. I sobretot, per encoratjar els pares a gaudir d'aquesta etapa, a tenir paciència, a acceptar que els fills han de construir el seu camí, la seva vida. Però que ells hi han de seguir sent, amb la distància justa, al seu costat.

COMENTARIS

Emoció
Anònim, 25/10/2016 a les 10:55
+38
-8
Es molt cert....
real como la vida misma!!!!!
Anònim, 25/10/2016 a les 19:32
+20
-1
Emoció!!!!!
Molt necessari
Teresa Reche, 25/10/2016 a les 22:28
+18
-3
Perquè ens costa ajudar als fills?
I quan sóm fills entendre als pares??

Hem d'aprendre de cada estat, edat, adversitat.
Molt necessari sí!
emocionant!!
paco vizcaino , 26/10/2016 a les 17:53
+7
-1
Es la veritat. Però tenim la necessitat de de protegir als nostres fills
Un camí de lluita i esperança
Anònim, 26/10/2016 a les 22:22
+5
-0
Quan hi ets pateixes i quan hi son també. De vegades esperes aquells canvis que no acaben d'arribar,i penses li falta un any més per madurar...
Per demunt de tot....
Anònim, 27/10/2016 a les 16:36
+1
-0
L'amor per ells és axí.
Mi niño!!!
Anònim, 28/10/2016 a les 17:23
+3
-0
Solo deseo mucha paciencia, cariño, aguante y mucho amor!
! Le quiero tanto !!!
Molt pastelero
Anònim, 28/10/2016 a les 20:18
+3
-0
Este video crec que es molt pastelero aixo vol dir que es molt exagerat i que no hauria de ser tan repetitiu en estima, estima, estima... Perque algún día aquests adolescentes s'hauran de valdre per si sols i no tindran a una mama tota la vida al seu costat a no ser que siguen uns mimats i personalment crec que hi ha massa mimats aquest món. Fa falta una mica més de maduresa sense ser dependent i no pots mimar tota la vida al teu fill sino aquest acaben sentinse superiors sense ser-ho o sense una personalitat prou forta com per a pendre decisions encertades.
mimats
gruaf, 30/05/2017 a les 18:39
+1
-0
totalment d'acord en que confonem mimar amb malcriar, quan estimar és ensenyar a que siguin forts i independents. pel be dels fills.
estimem doncs!
Confiança
Fm, 30/07/2017 a les 17:37
+0
-0
Si tenim confiança en que han apres Tot allo que els hi hem ensenyat, i que valoren les hores i coses que hem compartit al seu costat Ben Segur que sabran actuar davant les adversitats i les situaciones dificils. Escoltem-los quan tinguin ganes de parlar i respectem el seu espai i els seus silencis quan intenten trobar les propies solucions.
LA REBELDIA EN LA ADOLESCENCIA
Adolfo Calvo Oro. , 01/08/2017 a les 16:24
+2
-0
Creo que todos hemos psado, por ese periodo de rebeldía que se manifiesta en la adolescencia. Algunos con más intensidad que otros. Yo estoy de acuerdo, con el deseo y consejo que pide el video. Creo que se debe de tener mucha paciencia y sobre todo, no reaccionar con malos modos, ya que el animal rebelde que el muchacho o la muchacha, lleva dentro en esos momentos, esta deseando una mala reacción, de los padres, para tener un motivo, con el cual justificar, su mal comportamiento. Pasado cierto tiempo, esta rebeldía desaparece y el muchacho se da cuenta del buen comportamento que en su momento tuvieron sus padres con él y suele acercarse mucho mas a ellos, con agradecimiento y mayor cariño.
perduda
Anònim, 02/08/2017 a les 02:00
+0
-0
Escoltant el vídeo sembla molt sensill però la realitat és molt dura,els canvis que té un adolescent amb tota la família,no se espero que paso aquesta etapa aviat i que torni a ser la persona carinyosa i sensible que era abans