Espot

El sopar de Nadal

Un anunci d'Ikea ens pregunta fins a quin punt coneixem els qui coneixem de sempre

| 29/11/2018 a les 14:27h
Especial: Espot
Arxivat a: La butaca, espot, McCann & MRM/McCann, Nadal, Ikea, anunci de Nadal
Les famílies són a taula, les preguntes, a punt de ser disparades i l'evidència, preparada per arribar. L'anunci nadalenc d'Ikea ens convida a desconnectar de les xarxes socials (tot i que, irònicament, és el lloc on es compartirà aquest anunci). 


El vídeo ha etsat creat per l'agència McCann i MRM/McCann.
 

COMENTARIS

Per pensar.
Carme M.B., 29/11/2018 a les 17:10
+3
-4
Disortadament sembla una gran realitat, sempre amb excepcions, segur.
Iaia
Marí Tere , 29/11/2018 a les 19:56
+3
-0
QUINA PENA, avui és parla poc, jo recordo moltes explicacions de la meva mare PERÒ CLAR NO TENIEM NI MÒBILS NI TAULETES
Una llàstima però real
Anònim, 29/11/2018 a les 21:32
+7
-2
Tant de bo aquest anunci ens faci pensar i reaccionar. Tinc molta tristor perquè em veig reflexada jo i la meva família. Gràcies per fer-nos mirar el malic
Que pena¡¡
Indaliana, 29/11/2018 a les 23:08
+8
-1
MUCHO PARA REFLEXIONAR.
ME DOY POR ALUDIDA
Nadal per fer mal!
Anonimato , 30/11/2018 a les 08:10
+3
-0
Es cert que hi ha coses que no sabem dels nostres familiars, i les que sabem, s’oblden, pero ves per on , les dolentes, aquestes si que queden, els error comesos, tot-hom els te presennts, i afloren al sopar o dinar de Nadal!!
La majoria de vegades el Nadal fa mal!!
Reflexió per la taula de Nadal2018
Anònim, 30/11/2018 a les 08:45
+3
-1
Es una reflexió molt real tots tindriam que parar un moment pensari perquè el temps passa molt ràpid i quan ens donarem conte ja no i serem a temps pee recuperar tots els moments perduts al costat del nostres aprofitem ara que encara i som a temps un aplaudiment per Ikea i Bones festes per tots
Reaccionemos!!
Anònim, 30/11/2018 a les 09:44
+5
-1
Es una pena q tanta tecnología deje muchas veces de lado la conversación directa con nuestros seres queridos.Disfrutemos los años q nos queden compartiendo buenos momentos,conversando y demostrando amor a todos los que queremos.solo hay una vida,amala y vívela!
IKEA
G. H. , 30/11/2018 a les 11:55
+0
-0
Pero todo sabemos quien es IKEA.
Las familias canvia per pitjor
Anònim, 01/12/2018 a les 10:40
+2
-0
Jo recordo les coses k m'he explicaba l meva besàvia y les charra des d tota l familia en dias senyalats, ara, són coses trivials, llàstima
Publicitat disfressada de servei públic
Pau de Riba, 02/12/2018 a les 09:52
+0
-3
Aquest espot toca un tema sensible i conecta amb coses que vivim, però recordo que la publicitat no oblida que el seu primer objectiu no és mai servir i ajudar-nos a ser millors, això és només la manera d'estar presents a les converses, és a dir fer publicitat.

Malament estem si hem de delegar a la publicitat el rol de conseller espiritual

FES EL TEU COMENTARI

D'aquesta manera, verifiquem que el teu comentari
no l'envia un robot publicitari.
Imatge il·lustrativa
La UVic-UCC i Eumo Editorial convoquen un certamen en homenatge a Ricard Torrents
Imatge il·lustrativa
Torna el cicle de concerts d'estiu de la Universitat de Barcelona
Imatge il·lustrativa
La ciutat acull un cicle d'espectacles que es poden gaudir presencialment i en línia
Imatge il·lustrativa
L'Altra Editorial i la llibreria de Josep Cots convoquen una nova edició del premi
Imatge il·lustrativa
Una animació de Beatriz Zorrilla, alumna de la UVic-UCC, denuncia la violència de gènere
Imatge il·lustrativa
Una animació de Pixar mostra com una mare pateix la síndrome del niu buit
Imatge il·lustrativa
Estrella Damm estrena la seva nova campanya «Mediterràniament»
Imatge il·lustrativa
Un anunci resumeix l'experiència i l'aventura de dur vides al món