Espot

El sopar de Nadal

Un anunci d'Ikea ens pregunta fins a quin punt coneixem els qui coneixem de sempre

| 29/11/2018 a les 14:27h
Especial: Espot
Arxivat a: La butaca, espot, McCann & MRM/McCann, Nadal, Ikea, anunci de Nadal
Les famílies són a taula, les preguntes, a punt de ser disparades i l'evidència, preparada per arribar. L'anunci nadalenc d'Ikea ens convida a desconnectar de les xarxes socials (tot i que, irònicament, és el lloc on es compartirà aquest anunci). 


El vídeo ha etsat creat per l'agència McCann i MRM/McCann.
 

COMENTARIS

Per pensar.
Carme M.B., 29/11/2018 a les 17:10
+3
-4
Disortadament sembla una gran realitat, sempre amb excepcions, segur.
Iaia
Marí Tere , 29/11/2018 a les 19:56
+3
-0
QUINA PENA, avui és parla poc, jo recordo moltes explicacions de la meva mare PERÒ CLAR NO TENIEM NI MÒBILS NI TAULETES
Una llàstima però real
Anònim, 29/11/2018 a les 21:32
+7
-2
Tant de bo aquest anunci ens faci pensar i reaccionar. Tinc molta tristor perquè em veig reflexada jo i la meva família. Gràcies per fer-nos mirar el malic
Que pena¡¡
Indaliana, 29/11/2018 a les 23:08
+8
-1
MUCHO PARA REFLEXIONAR.
ME DOY POR ALUDIDA
Nadal per fer mal!
Anonimato , 30/11/2018 a les 08:10
+3
-0
Es cert que hi ha coses que no sabem dels nostres familiars, i les que sabem, s’oblden, pero ves per on , les dolentes, aquestes si que queden, els error comesos, tot-hom els te presennts, i afloren al sopar o dinar de Nadal!!
La majoria de vegades el Nadal fa mal!!
Reflexió per la taula de Nadal2018
Anònim, 30/11/2018 a les 08:45
+3
-1
Es una reflexió molt real tots tindriam que parar un moment pensari perquè el temps passa molt ràpid i quan ens donarem conte ja no i serem a temps pee recuperar tots els moments perduts al costat del nostres aprofitem ara que encara i som a temps un aplaudiment per Ikea i Bones festes per tots
Reaccionemos!!
Anònim, 30/11/2018 a les 09:44
+5
-1
Es una pena q tanta tecnología deje muchas veces de lado la conversación directa con nuestros seres queridos.Disfrutemos los años q nos queden compartiendo buenos momentos,conversando y demostrando amor a todos los que queremos.solo hay una vida,amala y vívela!
IKEA
G. H. , 30/11/2018 a les 11:55
+0
-0
Pero todo sabemos quien es IKEA.
Las familias canvia per pitjor
Anònim, 01/12/2018 a les 10:40
+2
-0
Jo recordo les coses k m'he explicaba l meva besàvia y les charra des d tota l familia en dias senyalats, ara, són coses trivials, llàstima
Publicitat disfressada de servei públic
Pau de Riba, 02/12/2018 a les 09:52
+0
-3
Aquest espot toca un tema sensible i conecta amb coses que vivim, però recordo que la publicitat no oblida que el seu primer objectiu no és mai servir i ajudar-nos a ser millors, això és només la manera d'estar presents a les converses, és a dir fer publicitat.

Malament estem si hem de delegar a la publicitat el rol de conseller espiritual