Espot

Recorda el meu nom

Un espot de Nike va predir el futur de Messi

| 03/12/2019 a les 15:05h
Especial: Espot
Arxivat a: La butaca, Messi, espot
Era el 2005, el Barça havia guanyat la Lliga i la marca Nike va fer la campanya Recorda el meu nom, amb què mostraven el potencial de jugadors de la Masia. El darrer en aparèixer va ser un joveníssim Leo Messi que, amb disset anys, anunciava el seu futur.

Foto: Facebook Futbol Club Barcelona

Contingut relacionat

Imatge il·lustrativa
23/12/2019
Imatge il·lustrativa
18/12/2019
Imatge il·lustrativa
05/12/2019

FES EL TEU COMENTARI

D'aquesta manera, verifiquem que el teu comentari
no l'envia un robot publicitari.
Imatge il·lustrativa
Catorze equipaments de Barcelona obren al públic els seus espais restringits
Imatge il·lustrativa
El Museu Picasso dedica una exposició a la relació de l'artista malagueny amb Paul Éluard
Imatge il·lustrativa
Dos centres cívics proposen tallers inspirats en el dissenyador Victor Papanek
Imatge il·lustrativa
El CosmoCaixa programa activitats especials per fer en família
Imatge il·lustrativa
Un vídeo mostra com reaccionen les persones davant el dubte i la por
Imatge il·lustrativa
L'anunci dels Gaudí parla del poder del cinema i de l'empoderament femení
Imatge il·lustrativa
L'educador David Dunning diu que «sovint sobrevalorem les nostres habilitats»
Imatge il·lustrativa
Lera Boroditsky diu que «es perd prop d'un idioma a la setmana»