Espot

Recorda el meu nom

Un espot de Nike va predir el futur de Messi

| 03/12/2019 a les 15:05h
Especial: Espot
Arxivat a: La butaca, Messi, espot
Era el 2005, el Barça havia guanyat la Lliga i la marca Nike va fer la campanya Recorda el meu nom, amb què mostraven el potencial de jugadors de la Masia. El darrer en aparèixer va ser un joveníssim Leo Messi que, amb disset anys, anunciava el seu futur.

Foto: Facebook Futbol Club Barcelona

FES EL TEU COMENTARI

D'aquesta manera, verifiquem que el teu comentari
no l'envia un robot publicitari.
Imatge il·lustrativa
La companyia La Virgueria porta el seu espectacle a l'Arnau Itinerant
Imatge il·lustrativa
El monestir de Poblet acollirà un concert nadalenc
Imatge il·lustrativa
Una exposició mostra com el canvi climàtic afecta un bé tan preuat i explora solucions al problema
Imatge il·lustrativa
El Museu de la Vida Rural organitza un seminari impartit per l'artista Ivana Larrosa
Imatge il·lustrativa
Un anunci de Nadal reflexiona sobre la necessitat d'acollir i conviure amb la diferència
Imatge il·lustrativa
Un anunci mostra que els millors regals són els inesperats
Imatge il·lustrativa
L'anunci nadalenc d'una petita botiga de Gal·les ens empeny a retrobar l'infant que vam ser
Imatge il·lustrativa
Un anunci ens anima a ser generosos