Espot

Recorda el meu nom

Un espot de Nike va predir el futur de Messi

| 03/12/2019 a les 15:05h
Especial: Espot
Arxivat a: La butaca, Messi, espot
Era el 2005, el Barça havia guanyat la Lliga i la marca Nike va fer la campanya Recorda el meu nom, amb què mostraven el potencial de jugadors de la Masia. El darrer en aparèixer va ser un joveníssim Leo Messi que, amb disset anys, anunciava el seu futur.

Foto: Facebook Futbol Club Barcelona

Contingut relacionat

Imatge il·lustrativa
14/05/2020
Imatge il·lustrativa
18/12/2019
Imatge il·lustrativa
05/12/2019

FES EL TEU COMENTARI

D'aquesta manera, verifiquem que el teu comentari
no l'envia un robot publicitari.
Imatge il·lustrativa
La ciutat acull un cicle d'espectacles que es poden gaudir presencialment i en línia
Imatge il·lustrativa
L'Altra Editorial i la llibreria de Josep Cots convoquen una nova edició del premi
Imatge il·lustrativa
La Universitat de Barcelona reprèn el cicle Debats UB
Imatge il·lustrativa
L'Ajuntament de Sant Cugat programa activitats per celebrar la Festa Major
Imatge il·lustrativa
Una animació relata amb tendresa els aprenentatges que neixen dels vincles familiars
Imatge il·lustrativa
Un anunci contra la manipulació a què ens sotmet la indústria de la bellesa
Imatge il·lustrativa
Una animació mostra el contrast entre l'amant desitjat i la realitat
Imatge il·lustrativa
Un anunci sobre la rivalitat entre dos germans enlluernats per un cos espectacular