Música

Sílvia Pérez Cruz, des de casa seva

La cantant dedica un concert d'una hora «als qui cuiden i als qui són cuidats»

| 13/04/2020 a les 18:29h
Arxivat a: El piano, Sílvia Pérez Cruz, música
"Havia de fer un concert per acompanyar la gent que està cuidant i la que està sent cuidada. També per a la gent a qui li agradaria cuidar i no pot, perquè està lluny." Sílvia Pérez Cruz ha fet un concert nocturn, "perquè a la nit és quan venen els fantasmes i tot és una mica més difícil", amb un repertori que ha començat per Vestida de nit, l'havanera escrita per la seva mare, Glòria Cruz, i musicada pel seu pare, Càstor Pérez, i que ha continuat amb clàssics com Alfonsina y el mar, "la primera cançó que vaig aprendre amb la guitarra". Durant l'actuació ens ha animat a fer donacions a l'Asociación de Mujeres Migrantes Diversas, un col·lectiu de treballadores de la llar, de gent gran i de persones dependents, que ha quedat profundament tocat per aquesta situació.

Foto: Sílvia Pérez Cruz

COMENTARIS

Grande !!
Pep Cuñat, 14/04/2020 a les 07:06
+5
-0
Desde que te escuche la primera vez, me tienes el corazón robaoo !!
Gracies !!!
Rey
Paloma, 15/04/2020 a les 03:42
+0
-0
Gracias Sílvia! te conocí hace ya años con tu padre Castor Perez y esa canción maravillosa escrita por tu madre, además compartía contigo ese pueblo tan precioso q es Calella de Palafrugell. Desde entonces no te dejo. Gracias por ser como eres , gracias por lo q trasmites.
Sublim!
Jordi Sens, 15/04/2020 a les 12:23
+3
-0
Et vaig descobrir amb "Vestida de nit" i em vas encisar. Aquest encís em perseguirà tota la meva vida. Gràcies Sílvia.
Havanera
Clau, 15/04/2020 a les 17:27
+0
-0
Ens encanta la silvia
Bonica
Xuxapachamama, 15/04/2020 a les 21:10
+0
-0
Moltes gràcies per teva estima a la música i sue significat huma. Tota le meva estima.
Vestida de nit
[email protected] , 17/04/2020 a les 13:48
+0
-0
Querida Silvia, te Quiero sin conocerte personalmente, pero es que tus canciones me llegan a lo mas hondo, te descubri cantando havaneras con tu padre a la guitarra, y asta hoy , eres lo que trasmites , paz , y bondad, te deseo lo mejor, gracias
Vestida de nit
Toni Mora, 22/04/2020 a les 13:16
+0
-0
No conec personalment a la Sílvia. Tanmateix em sembla una persona senzilla, i amb molt, molt de sentiment, tant que és capaç de comunicar-lo i de fer-lo reviure als qui veuen o escolten les seves interpretacions. Fa poc que he conegut "Vestida de nit", i m'ha fet reviure sentiments que tenia molt oblidats. Moltes gràcies.