Espot

Amb l'accent de Lola Flores

La Faraona torna a la vida en un anunci gràcies a la tecnologia deepfake

| 21/01/2021 a les 00:08h
Especial: Espot
Arxivat a: La butaca, Lola Flores, anunci, espot, Cruzcampo
El dia del noranta-vuitè aniversari del seu naixement, Lola Flores torna a la vida gràcies a la tecnologia deepfake. La Faraona, o més ben dit una recreació força impressionant dels seus gestos i manera de parlar, protagonitza la campanya "Con mucho acento" de la marca de cervesa Cruzcampo, que -a més de vendre la seva beguda, és clar- vol reivindicar la riquesa que hi ha darrere de la diversitat d'accents i, en definitiva, de la diferència.

A l'anunci participa la cantant Maria José Llergo, que ja havia homenatjat Lola Flores versionant Pena, penita, pena coincidint amb el vint-i-cinquè aniversari de la seva mort.


La campanya va ser encarregada a l'agència Ogilvy, i l'empresa Metropolitan és la responsable del deepfake.
 

FES EL TEU COMENTARI

D'aquesta manera, verifiquem que el teu comentari
no l'envia un robot publicitari.
Imatge il·lustrativa
La cantautora inaugura el cicle de concerts «Som aquí» a la sala Luz de Gas
Imatge il·lustrativa
El Barcelona Districte Cultural porta 44 espectacles a 29 equipaments de la ciutat
Imatge il·lustrativa
El CaixaForum programa un concert del duet integrat per Diego Galaz i Jorge Arribas
Imatge il·lustrativa
La Filmoteca de Catalunya dedica un cicle i una exposició a l'actriu
Imatge il·lustrativa
14 reflexions de l'actor, que defensava «la lluita per la nostra república, del cinema o del que sigui»
Imatge il·lustrativa
Els ballarins interpreten l'escena del balcó del ballet de Prokòfiev
Imatge il·lustrativa
Un vídeo mostra de quina manera el racisme entra dins dels nostres ulls
Imatge il·lustrativa
Estrella Damm presenta una campanya per donar suport al món de la gastronomia