Anunci

Ballem fins que no puguem més

Dos vídeos de Spike Jonze ens omplen d'energia i de bon humor

48 coses que escolten les dones

| 03/09/2016 a les 11:55h
Especial: Espot
Arxivat a: La butaca, animació, vídeo
El director de cinema i de videoclips musicals Spike Jonze ha estat l'encarregat de dirigir el nou anunci de colònia de Kenzo. Amb una bona dosis d'originalitat i talent, i allunyant-se dels tòpics, ha tret a ballar l'actriu i ballarina Margaret Qualley amb la cançó Mutant Brain de Sam Spiegel i Ape Drums. El resultat és hipnòtic.



Aquest anunci, per les semblances, pica l'ullet a un altre vídeo que Spike Jonze va realitzar el 2010 amb la cançó Weapon Of Choice, de Fatboy Slim, i que va estar protagonitzat per l'actor Christopher Walken. Tant en un cas com en l'altre, rebem una injecció d'energia i una bona empenta per deixar-nos anar i ballar.


 

 

COMENTARIS

Xulo, molt divertit
Anònim, 04/09/2016 a les 01:27
+1
-1
Mola molt!
Spot Spike Jonze
Montse Gómez , 06/09/2016 a les 23:03
+0
-0
Elegant, amb molt "moviment", diferent a d'altres spots de perfum...

FES EL TEU COMENTARI

D'aquesta manera, verifiquem que el teu comentari
no l'envia un robot publicitari.
Imatge il·lustrativa
Lluïsa Castell i Mònica López protagonitzen l'obra de Wajdi Mouawad
Imatge il·lustrativa
Barcelona obre la convocatòria per la nova edició del premi
Imatge il·lustrativa
Un cicle a la Filmoteca de Catalunya projecta els millors films de l'any
Imatge il·lustrativa
La ciutat celebra les festes de la seva patrona d'hivern
Imatge il·lustrativa
Veiem l'anunci polèmic d'una companyia aèria que celebra la diversitat
Imatge il·lustrativa
Una escena relata com es viu per dins i per fora la síndrome d'Asperger
Imatge il·lustrativa
Un vídeo ensenya (a petits i grans) a detectar i parar els paus a l'amor tòxic
Imatge il·lustrativa
14 reflexions d'un estudi que analitza per què la gent és feliç o té bona salut