Educació

El que no veus

Una animació delata la diferència entre el que exigim als altres i el que fem nosaltres

Especial: Educació
Arxivat a: La butaca, Zobak Alekperov & Flavia Groba Bandeira, The Right Way, Animació
La nena voldria mirar la tele. Però la mare li porta el violí. Després voldria jugar. Però li planta al davant un taulell d'escacs. L'animació The Right Way ens permet reflexionar sobre què vol dir educar des de la coherència i on ens porta la rigidesa.


Aquesta animació és obra de Elena Zobak Alekperov i Flavia Groba Bandeira.
 

COMENTARIS

The Right Way
MARIA TERESA CABRERA ABAD , 02/03/2017 a les 10:36
+6
-0
Crec que les coses no han de ser tan estrictes, ja que al final acaben odiant, cal fer-les més anemas i deixar-los una mica de diversió, ha de ser un terme mig i divertit, no pots exigir a un nen el que tu no fas, si no tens la suficient força per seguir una conducta, tampoc pots fer-ho amb el teu fill, si el teu comets errors, és molt lloable que intentis que el no els cometí i ensenyar-li un camí millor que el teu, però cal ser permissible i no exigir el que tu no ets capaç de fer, intentar que sigui millor que tu, com a persona, intel·lectual i moral. Es la meva opinio

FES EL TEU COMENTARI

D'aquesta manera, verifiquem que el teu comentari
no l'envia un robot publicitari.
Imatge il·lustrativa
La UVic-UCC i Eumo Editorial convoquen un certamen en homenatge a Ricard Torrents
Imatge il·lustrativa
Torna el cicle de concerts d'estiu de la Universitat de Barcelona
Imatge il·lustrativa
La ciutat acull un cicle d'espectacles que es poden gaudir presencialment i en línia
Imatge il·lustrativa
L'Altra Editorial i la llibreria de Josep Cots convoquen una nova edició del premi
Imatge il·lustrativa
Una animació de Pixar mostra com una mare pateix la síndrome del niu buit
Imatge il·lustrativa
Estrella Damm estrena la seva nova campanya «Mediterràniament»
Imatge il·lustrativa
Un anunci resumeix l'experiència i l'aventura de dur vides al món
Imatge il·lustrativa
Revivim una escena clau de la pel·lícula de Giuseppe Tornatore