Londres amb ulls de nen

L'art del Museu de la Infància de la capital britànica surt al carrer

L'hospital alegre

| 26/03/2015 a les 10:16h
Especial: Galeria
Arxivat a: Passadís
«See the world through a child’s eyes» és el nom de la campanya que ha impulsat el V&A Museum of Childhood de Londres amb l'objectiu de donar visibilitat al museu. 
 

La idea ha estat del creatiu Alan Wilson i l'agència publicitària AMV BBDO. Il·lustradors de renom com Martha OrzelGreg AbbottKate Sutton i Rob Flowers han posat color al districte de Tower Hamlets, amb dibuixos que interactuen amb l'entorn. 
 
 
 
 
 
 

Es poden visitar les vint obres que formen la iniciativa i conèixer la seva ubicació exacta a través d'aquest mapa interactiu.

@V&A Museum of Childhood

FES EL TEU COMENTARI

D'aquesta manera, verifiquem que el teu comentari
no l'envia un robot publicitari.
Imatge il·lustrativa
La UVic-UCC i Eumo Editorial convoquen un certamen en homenatge a Ricard Torrents
Imatge il·lustrativa
Torna el cicle de concerts d'estiu de la Universitat de Barcelona
Imatge il·lustrativa
La ciutat acull un cicle d'espectacles que es poden gaudir presencialment i en línia
Imatge il·lustrativa
L'Altra Editorial i la llibreria de Josep Cots convoquen una nova edició del premi
Imatge il·lustrativa
Una animació de Beatriz Zorrilla, alumna de la UVic-UCC, denuncia la violència de gènere
Imatge il·lustrativa
Una animació de Pixar mostra com una mare pateix la síndrome del niu buit
Imatge il·lustrativa
Estrella Damm estrena la seva nova campanya «Mediterràniament»
Imatge il·lustrativa
Un anunci resumeix l'experiència i l'aventura de dur vides al món