Espot

El pèl existeix

Un anunci reivindica la naturalitat dels cossos, depilats o no

| 09/07/2018 a les 16:46h
Especial: Espot
Arxivat a: La butaca, Billie, depilació, feminisme, espot
Durant els darrers 100 anys, les marques de maquinetes d'afaitar i d'altres sistemes de depilació han volgut fer-nos pensar que el pèl corporal no existeix, que no creix naturalment, fent anuncis en què les maquinetes llisquen sobre cames suaus i sense pèl. Una mica estrany, no?

Billie, una marca de maquinetes d'afaitar, ha iniciat el projecte Body Hair perquè el pèl de les dones sigui visible, inclús quan afaitar-lo sigui l'opció triada.


[Pèls. Tothom en té, i les dones, també. El món pretén fer veure que no existeixen. Però sí, ho hem comprovat. Així que si per alguna raó alguna vegada vols afaitar-te'ls, serem aquí.]

FES EL TEU COMENTARI

D'aquesta manera, verifiquem que el teu comentari
no l'envia un robot publicitari.
Imatge il·lustrativa
El Cor de Teatre proposa un muntatge sobre aquests dos poemes èpics al TNC
Imatge il·lustrativa
La Diputació de Barcelona proposa un acostament temàtic a la col·lecció Macba
Imatge il·lustrativa
La Universitat de Barcelona fomenta l'anàlisi i la reflexió en el seu cicle de debats
Imatge il·lustrativa
El Museu de la Vida Rural i Versembrant organitzen una activitat de creació musical per a joves
Imatge il·lustrativa
Un anunci nadalenc reflexiona sobre com censurem el sentit de l'humor
Imatge il·lustrativa
Una animació de Pixar mostra com una mare pateix la síndrome del niu buit
Imatge il·lustrativa
Un curtmetratge mostra l'assetjament i la violència verbal que rep la dona al carrer
Imatge il·lustrativa
Una manifestació exigeix que rebre un regal o un altre no depengui de si ets nen o nena