Espot

El pèl existeix

Un anunci reivindica la naturalitat dels cossos, depilats o no

| 09/07/2018 a les 16:46h
Especial: Espot
Arxivat a: La butaca, Billie, depilació, feminisme, espot
Durant els darrers 100 anys, les marques de maquinetes d'afaitar i d'altres sistemes de depilació han volgut fer-nos pensar que el pèl corporal no existeix, que no creix naturalment, fent anuncis en què les maquinetes llisquen sobre cames suaus i sense pèl. Una mica estrany, no?

Billie, una marca de maquinetes d'afaitar, ha iniciat el projecte Body Hair perquè el pèl de les dones sigui visible, inclús quan afaitar-lo sigui l'opció triada.


[Pèls. Tothom en té, i les dones, també. El món pretén fer veure que no existeixen. Però sí, ho hem comprovat. Així que si per alguna raó alguna vegada vols afaitar-te'ls, serem aquí.]

FES EL TEU COMENTARI

D'aquesta manera, verifiquem que el teu comentari
no l'envia un robot publicitari.
Imatge il·lustrativa
Lluïsa Castell i Mònica López protagonitzen l'obra de Wajdi Mouawad
Imatge il·lustrativa
Barcelona obre la convocatòria per la nova edició del premi
Imatge il·lustrativa
Un cicle a la Filmoteca de Catalunya projecta els millors films de l'any
Imatge il·lustrativa
La ciutat celebra les festes de la seva patrona d'hivern
Imatge il·lustrativa
Veiem l'anunci polèmic d'una companyia aèria que celebra la diversitat
Imatge il·lustrativa
Una escena relata com es viu per dins i per fora la síndrome d'Asperger
Imatge il·lustrativa
Un vídeo ensenya (a petits i grans) a detectar i parar els paus a l'amor tòxic
Imatge il·lustrativa
14 reflexions d'un estudi que analitza per què la gent és feliç o té bona salut