Galeria

La vida amb mi mateixa

14 il·lustracions que mostren el dia a dia d'algú que viu sol

| 13/03/2020 a les 11:45h
Especial: Galeria
Arxivat a: Passadís, Il·lustracions, Amanda Oleander, galeria
Les estones de calma. Poder llegir tranquil·lament, tenir el teu espai, la teva llibertat. Tenir cura de tu mateixa i aprendre a conviure amb tot el que ets. Amanda Oleander il·lustra, sense idealitzar-ho, el fet de viure sola. 

1.


2.


3.


4.


5.


6.


7.


8.


9.


10.


11.


12.


13.


14.

COMENTARIS

La veritat
Anònim, 11/11/2018 a les 16:22
+21
-4
Es ben cert!😀
LA PURA REALITAT ¡¡¡¡ JA JA JA
Anònim CHEDES, 12/11/2018 a les 12:32
+16
-2
Un 10 per l'artista, identificada en un 90%
Tots hauriem de viure sols un temps per l'experiència enriquidora i l'autoconeixement.
Gràcies Amanda, no tens una càmara a casa meva, oi?
Tristesa
Kassandra 13/11/18, 13/11/2018 a les 15:31
+2
-3
Hi ha moltes maneres de viure sola....
La dels dibuixos no és la que escolliria.
Soliquè?
AnnaCM, 14/11/2018 a les 00:01
+40
-4
Viure sola no és sempre fàcil però sí fascinant. I és que quan aprens a gaudir d'estar amb tu mateixa, mai et sents sola. I això també repercuteix en una millora de les relacions amb els altres. Quantes vegades has estat rodejada de gent i t'has sentit més sola que mai? L'experiència de plenitud comença en un mateix!!! Afegeixo que les experiències de les il·lustracions també es poden viure compartint la teva vida amb algú, sempre i quan tinguis un temps i un espai propi en el qual poder gaudir de la teva individualitat.

PD: m'alegra saber que no sóc l'única que s'arrenca els pèls dels mugrons amb les pinces.
Molt bé
Chusly, 13/03/2020 a les 19:44
+3
-0
Autentic total!!! M'agrada moltissim!!
En malts moments
Anònim, 14/03/2020 a les 08:26
+3
-0
Molt divertit i real...en resum es fer el que et ve de gust.
Tal com raja
FerranTa, 14/03/2020 a les 09:37
+8
-0
Quin riure !!
Que bo
M'he vist reflectit amb l'imatge de les plantes i algunes més.
Viure sol és una experiència molt enriquidora i d'aprenentatge, està clar que no tot són flors i violes
Els dies dolents i tristos, també existeixen, però són part de la vida.
Endavant les atxes


GENIAL 👌
Natxa⭐, 15/03/2020 a les 09:03
+0
-0
M'encantaaaaa😍
Realitat!!!!
Anònim, 15/03/2020 a les 10:46
+1
-0
Que bo, m'encanta, Realment es aixi!!!
Genial
Anònim, 15/03/2020 a les 23:25
+0
-0
M agrada saber que tb hi han noies que es treuen els pèls dels mugrons.
Visc amb la meva família, però m hagués agradat viure sola.
viure sola
Anònim, 16/03/2020 a les 15:30
+0
-0
No em triaria la que acabo de veure jo no em sento trista estic vivint en dos gosetes que m'alegren la vida no sem creme el menga i sempre se que tinc que fer mai tinc aburriment a mes que estic en contacte per face enels meeus amics i coneguts i la meva familia el viure sola per mi es un altra cosa

Genial
Anònim, 16/03/2020 a les 19:02
+2
-0
Jajajajaja molt bo!!!!
Per a reflecionar
Mardevol, 17/03/2020 a les 21:24
+1
-0
M'ha fet fer una bona reflexió, visc sola fa poc temps, i és un aprenentatge total, día a día. La comicitat dels dibuixos ajuda a repensar accions quotidianes i a la vegada identificar-t'hi. A qui no se lo ha cremat la ceba a la paella alguna vegada?