Galeria

Realisme il·lustrat

14 fotografies que parodien i critiquen el món de la moda

| 27/03/2019 a les 12:23h
Especial: Galeria
Arxivat a: Passadís, Celeste Barber, galeria
Celeste Barber és una actriu i comediant ben peculiar. Des de fa temps té un compte d'Instagram on recrea les fotografies de les estrelles de les xarxes socials, les models de revistes i dels anuncis. Critica amb un somriure als llavis l'ús de les dones a la publicitat, i com de ridícules poden arribar a ser algunes postures dels selfies dels famosos. Sota el hashtag #celestechallengeaccepted imita les fotografies tan bé com pot. 

1.

Foto: Celeste Barber



2.

Foto: Celeste Barber



3.

Foto: Celeste Barber



4.

Foto: Celeste Barber



5.

Foto: Celeste Barber



6.

Foto: Celeste Barber



7.

Foto: Celeste Barber



8.

Foto: Celeste Barber



9.

Foto: Celeste Barber



10.

Foto: Celeste Barber



11.

Foto: Celeste Barber



12.

Foto: Celeste Barber



13.

Foto: Celeste Barber



14.

Foto: Celeste Barber

COMENTARIS

No em sembla bé
Rosa Font, 27/03/2019 a les 19:43
+2
-18
Això no és humor, és riure de les dones que no tenim 20 anys o que patim sobrepès. Pura i dura discriminació. No m'ho esperaba d'una publicació que sempre m'ha agradat molt.
OFENSIU
Anònim, 28/03/2019 a les 18:35
+2
-15
Em sembla ofensiu fer aquestes comparacions. Les dones de més edat no estan gens afavorides ni amb l'indumentaria adequada i les altres retocades que semblen tretes duna revista. En conjunt sembla una mofa cap a les persones de més edat.
Marta AC
Anònim, 28/03/2019 a les 21:25
+16
-1
Celeste Barber ens ensenya una cosa meravellosa, a estimar-nos i deixar-nos estimar pel que som i per com som. Les noies de l'esquerra no són de veritat. Nosaltres ho som i Celeste ens mostra la felicitat de tenir uns pits caiguts, de ser poc àgil i de tenir una edat. La felicitat de no ser esclaves de la dieta i la imatge, la felicitat de ser lliures! Mireu el treball que fa Celeste Barber, és meravellós!
Sentit del humor.
Anònim, 28/03/2019 a les 22:29
+13
-2
No me pareix que s'estigui mofant més que d'ella mateixa, es una crítica al món de la publicitat que recrea models imposibles d'emular per la mayoría de dones, sobre tot si tenen feina i Família. El model de dona sexi, maquillada i pentinada, adoptant unes postures absurdes, no te res a veure amb la realitat, pens que és això lo que denuncia amb les seves paròdies.
Valenta
Gelenah, 28/03/2019 a les 23:17
+7
-0
M'encanta aquesta proposta per no perdre el sentit de l'humor i riure'ns de tot.
Gràcies
Chapeau, dones reals!
Sastre, 29/03/2019 a les 00:25
+6
-0
Doncs jo crec que és genial riure's d'una mateixa! I què millor que mofant-nos de la irrealitat que mostra la publicitat constantment. Vull pensar que les dones de la dreta ho ha fet perquè han volgut. Així que, chapeau per elles!
M'encanta!
Anònim, 29/03/2019 a les 20:26
+5
-0
La ironia i el riure's d'un mateix és saludable! Per a mi, aquest muntatge és divertidíssim i crític. M'encanta que sigui descarat. M'ha fet riure!
Bona crítica
Anònim, 30/03/2019 a les 00:23
+3
-0
Genial! M’encantan les fotos de la Celeste. Son una bona crítica a la falsetat de la publicitat que presenta dones amb un cos espectacular que no s’ajusta a la realitat de la majoria. M’ha fet riure i sobretot, deixa clar que una dona normal pot ser tant o més sexy que una de revista.
Esperit lliure
Jam Malson, 04/04/2019 a les 12:44
+2
-0
Totes les fotos són bones, però la catorzena és genial. Això d'ensenyar el cos sense cap mena de vergonya només pot fer-ho una persona d'esperit lliure. Tant de bo hi haguessin més dones com la Celeste Barber. Penso que les seves fotos són la resposta a un repte personal. I no crec que vulgui riure's d'ella mateixa, el seu treball va més enllà: posa en evidència la visió masclista de la bellesa.