Galeria

No em depilo les aixelles, i què?

14 fotografies que recorden que no hi ha un únic model de bellesa

| 13/05/2019 a les 12:10h
Especial: Galeria
Arxivat a: Passadís, Ben Hooper, galeria
Imatge il·lustrativa
"Hi ha qui considera que el pèl de les aixelles és desagradable, poc higiènic, repulsiu, grotesc i masculí. M'interessava saber per què és un tabú tan gran", explica el fotògraf londinenc Ben Hooper, autor del projecte fotogràfic Natural Beauty. Amb la complicitat de models que va trobar a través de les xarxes socials, aquestes imatges, lliures de prejudicis, vergonyes i retocs, desafien els models de bellesa que imposa la moda. 


1. Maya Felix.


 

2. Sophie Rose.

 


3. Gabriela Eva.

Foto: Ben Hooper


4. Cassia Chloe.

 


5. Martha Aurelia Gantner.

 


6. Ayan Mohammed.

 


7. Emilia Bostedt.

 


8. Charlo Conway.


 

9. Jojo Pearson.

 


10. Kyotocat.

 


11. Charlie Barker. 

 


12. Anna-Florence Neveu. 

 


13. Alex Wellburn. 


 

14. Sheila Santiago. 

COMENTARIS

Iiiiii?
Anònim, 15/05/2019 a les 11:28
+21
-4
Llàstima que són totes joves, guapes ,primes i marcant mugró...una mica 'postureig" tot plegat.
Elemental
Anònim, 15/05/2019 a les 12:31
+4
-1
El pèl a les aixelles és un signe de maduresa sexual. És, per tant, sexualment atractiu per a moltes persones.
Iiiii què?
Anònim, 15/05/2019 a les 13:43
+4
-2
Ser prima, jova, guapa i marcar mugró no et fa sentir menys pressió social en aquest aspecte!!! La de vegades que els hauran dit "si et depilessis estaries maquíssima"!
Ridícul !!!!
Anònim, 15/05/2019 a les 21:51
+2
-1
Deixar-se les dones pel a les aixelles això és fàcil a hivern vas tapada i no es veu i al estiu si no aixeques el braços cal problema..... però aquelles persones que hem patit el pel a altres llocs més visibles.... (a mi per exemple a la barbeta) que en ha creat complex.
Amb pel sense pel... el que es tracta que una estigui bé.
Foto 11 i 14
Anònim, 15/05/2019 a les 22:51
+2
-3
Però les ingles si que es depilen??
Depilació
Anònim, 16/05/2019 a les 10:42
+3
-6
Crec que estan més boniques amb aixelles, bigoti i els engonals depilats
Depilades
Anònim, 17/05/2019 a les 11:08
+1
-2
Crec q son mes maques depilades. Fora pels!!