Galeria

Cuidem-nos

14 dibuixos que ens conviden a tenir cura dels altres i de nosaltres

L'amor de portes endins

| 14/03/2020 a les 01:40h
Especial: Galeria
Arxivat a: Passadís, Amanda Oleander, galeria
Tenir el nostre espai. La nostra gent. La nostra solitud. Aquells moments, íntims o compartits, que ens fan de casa, que ens acullen i ens retornen la calma i la serenor. Els dibuixos d'Amanda Oleander ens animen a cuidar i a cuidar-nos. 

1.


2.


3.


4.


5.


6.


7.


8.


9.


10.


11.


12.


13.


14.

COMENTARIS

Felicitar a la dibuixant.
Carme Martín, 23/10/2019 a les 15:22
+46
-2
Els dibuixos són preciosos, delicats tendres i molt actuals.
PRECIOSOS
Rosamar, 14/03/2020 a les 20:43
+9
-1
Senzillament tendres, GENIALS!!!
Tienen tanta ternura !..
Flora R., 14/03/2020 a les 22:17
+4
-1
Son amorosos y relajantes!
El del abrazo, lo mando muchas veces Me encanta !!
Aturemnos un moment
Anònim, 15/03/2020 a les 08:54
+1
-0
Els dibuixos son preciosos!!
Inspiren tranquilitat, serenor i amor.
Felicitats a la dibuixant!!
Amoroso
Anònim, 15/03/2020 a les 09:17
+2
-0
Impescindible recuperar la essencia de l, amistat de cuidar, protegir, estimar, les coses senzilles que porten la felicitat i la seguretat i per tant la salut
El privilegi de viura.
Isabeló, 15/03/2020 a les 10:43
+2
-0
Aquests dibuixos els trobo genials! De exelent qualitat humana, sentimental, i amb uns colors sensacionals!
Moments feliços i de tristesa.
No sempre es fàcil, pero tot passarà.
Genials
mps, 17/03/2020 a les 03:08
+0
-0
Són molt tendres, amb sentiment!!
Amor
Anònim, 17/03/2020 a les 09:16
+1
-0
M'encanten.Ho diuen tot sense paraules.Amor en totes les seves vessants.
Tendressa
Anònim, 17/03/2020 a les 16:58
+1
-0
Gracies per aquesta creativitat tan tendre en uns moments tan durs.
En pau
Anònim, 17/03/2020 a les 20:46
+1
-0
me encanta els missatges, les il.lustracions, els colors, les expressions ,