Galeria

Quan els despullats són ells

Una campanya posa de manifest el sexisme que predomina a la publicitat

#jotambé soc un agressor

| 15/12/2017 a les 10:39h
Especial: Galeria
Arxivat a: Passadís, galeria, feminise
Imatge il·lustrativa
De vegades, per adonar-nos que hi ha situacions injustes, cal mirar-les des de diferents perspectives. Això és el que fa la firma Suitstudio: posa els cossos masculins com un objecte més a la decoració, reivindicant així el paper de la dona. La seva campanya Not dressing men proposa diferents vestits per a les dones, mentre que els homes són una part més de l'escenografia. És així com conviden a reflexionar sobre l'ús dels cossos a la publicitat.

1.

Foto: Suitstudio



2.

Foto: Suitstudio



3.

Foto: Suitstudio



4.

Foto: Suitstudio



5.

Foto: Suitstudio



6.

Foto: Suitstudio



7.

Foto: Suitstudio



8.

Foto: Suitstudio



9.

Foto: Suitstudio

COMENTARIS

vols dir?
Anònim, 17/12/2017 a les 22:23
+10
-2
A mi em segueix semblant que cossifiquen les dones. Fins i tot trobo que es dona més importància a elles, escotades, amb tacons i llenceria, i en primer pla.
?.
Poll Foll, 17/12/2017 a les 23:38
+4
-2
On és la polèmica?. Em sembla perfecte.

FES EL TEU COMENTARI

D'aquesta manera, verifiquem que el teu comentari
no l'envia un robot publicitari.
Imatge il·lustrativa
La Fundació Cim d'Estela ofereix activitats per a infants durant la Setmana Santa
Imatge il·lustrativa
El CosmoCaixa ofereix una programació especial de continguts digitals
Imatge il·lustrativa
Lluïsa Castell i Mònica López protagonitzen l'obra de Wajdi Mouawad
Imatge il·lustrativa
Barcelona obre la convocatòria per la nova edició del premi
Imatge il·lustrativa
Katharine Hepburn llegeix la nota que va escriure a l'actor 18 anys després de la seva mort
Imatge il·lustrativa
Una parella catalana mostren a la BBC com es el seu dia a dia amb la seva filla
Imatge il·lustrativa
Una coreografia de Steev de Sousa que evoca una relació fraternal
Imatge il·lustrativa
14 reflexions sobre la importància del teatre