Galeria

Les àvies models

14 fotografies que mostren que la bellesa no té edat

| 29/07/2019 a les 13:54h
Especial: Galeria
Arxivat a: Passadís, galeria
Imatge il·lustrativa
Es critica la capacitat que tenen els anuncis de formar ideals estètics, i tot i això no ens queixem gaire de l'edat dels i les models. És per això que l'agència de Moscú Oldushka, del fotògraf Igor Gavar, ha decidit que les persones que treballin amb ells seran majors de quaranta-cinc anys. Ara per ara, la gran majoria en tenen entre seixanta i vuitanta-cinc.

1.

Foto: Igor Gavar



2.

Foto: Igor Gavar



3.

Foto: Igor Gavar



4.

Foto: Igor Gavar



5.

Foto: Igor Gavar



6.

Foto: Igor Gav ar



7.

Foto: Igor Gavar



8.

Foto: Igor Gavar



9.

Foto: Igor Gavar



10.

Foto: Igor Gavar



11.

Foto: Igor Gavar



12.

Foto: Igor Gavar



13.

Foto: Igor Gavar



14.

Foto: Igor Gavar

COMENTARIS

la gent grant es velma
Anònimmarta caorol, 30/01/2018 a les 12:34
+13
-2
guapisimas
Abu
Anònim, 01/02/2018 a les 11:10
+9
-0
Genial idea..
Quiero participar...me encantaría ser modelo
Gracias
Tengo 72 años
la vellesa no te edad
Anònimmarta cairol, 24/01/2019 a les 21:40
+7
-1
totes tenen algo especial
Belles Velles
Anònim, 24/01/2019 a les 22:48
+4
-1
Que importa l'edad si ets una bella vella. Bellissimes.
Genial
Anònim, 25/01/2019 a les 09:20
+0
-0
Em sembla fantàstic, l,edat no ha de ser cap limitació.
Les dones, gran belleses
Anònim , 25/01/2019 a les 11:31
+0
-0
M'agradat molt el reportatge, no X ser gran hem de deixar de fer coses, de ser presumides, de sentir-nos a gust i de fer noves feines. Felicitats a l'edat madura
La edad no semble mol correcta en algunes fotos
Anònimanonim, 25/01/2019 a les 18:37
+1
-0
Perdoneu però crec que la edat de 60 anys no es correcta. Sinó els miralls de casa meva estan truncats !!!!!!
Manipulació
Anònim, 26/01/2019 a les 15:22
+0
-0
És que no hi ha àvies normals..??!!!
la belleza no te caducitat.
Anònim, 28/01/2019 a les 11:56
+0
-0
La belleza es porta dins i sempre es transmet.
Bella a qualsevol edat
Anònim, 06/08/2019 a les 09:30
+0
-0
Sentir-te bella cada dia, vestir-te i maquillar-te al teu gust, sortir al carrer amb la il.lusió de veure't guapa tal i com ets.
Maquíssimes
Anònim, 15/08/2019 a les 08:51
+1
-0
Perdó...aquestes àvies tenen bastants més anys de 60... Tot i que m'encanta , són maquíssimes i alguna molt elegant , tot un exemple 👏🏾👏🏾👏🏾