Londres amb ulls de nen

L'art del Museu de la Infància de la capital britànica surt al carrer

«See the world through a child’s eyes» és el nom de la campanya que ha impulsat el V&A Museum of Childhood de Londres amb l'objectiu de donar visibilitat al museu. 
 

La idea ha estat del creatiu Alan Wilson i l'agència publicitària AMV BBDO. Il·lustradors de renom com Martha OrzelGreg AbbottKate Sutton i Rob Flowers han posat color al districte de Tower Hamlets, amb dibuixos que interactuen amb l'entorn. 
 
 
 
 
 
 

Es poden visitar les vint obres que formen la iniciativa i conèixer la seva ubicació exacta a través d'aquest mapa interactiu.

@V&A Museum of Childhood
Data de publicació: 26 de març de 2015
Subscriu-te al nostre butlletí
Subscriu-te al butlletí de Catorze i estigues al dia de les últimes novetats
Subscriu-t’hi
Subscriu-t’hi
Dona suport a Catorze
Catorze és una plataforma de creació i difusió cultural, en positiu i en català. Si t'agrada el que fem, ajuda'ns a continuar.
Dona suport a Catorze