El TR3SC s'avança a Sant Jordi amb aquest esdeveniment literari organitzat pel Club de Cultura. Entrevistes, converses sobre llibres, cerveses Damm i un tast gastronòmic de Pebre Negre seran el maridatge idoni per anar obrint boca de cara al dia 23.

Maria del Mar Bonet, Jordi Bianciotto, Lluís Gavaldà, Màrius Serra, Sílvia Soler, Rafel Nadal, Marc Pastor, Jenn Díaz, Care Santos i Roger Mas pujaran a l'escenari a presentar els seus últims llibres acompanyats de la mestra de cerimònies, Anna Guitart, presentadora del Tria 33.
A més, es resoldran en directe les preguntes que tothom, prèviament, pot dirigir als autors a través d'aquest formulari. Els llibres es podran comprar en un estand d'Abacus i, després de cada intervenció, hi haurà una signatura d'exemplars.
Per acabar La Festa del Llibre, el dia 20 d'abril se sortejaran 25 números 23406 de la Grossa de Sant Jordi 2017.

Foto: TR3SC