Make Techno Black Again

El Macba porta la música feta des dels marges a la quarta edició de «Lorem Ipsum»

L'artista examericà DeForrest Brown Jr. participarà a «Lorem Ipsum» Foto: Facebook DeForrest Brown Jr.

Catorze recomana la quarta edició de Lorem Ipsum, el cicle de sessions musicals que el Macba celebra els dijous 8, 15, 22 i 29 de juliol de 2021, a l'Auditori Meier, la sala d'exposicions del Convent i els exteriors del museu.

Aquesta edició de Lorem Ipsum se centra de nou en aproximacions des dels marges de la música i el ludisme, sigui per raons estètiques, en un conscienciós esforç per desdibuixar disciplines i incloure els processos a les seves presentacions en públic, o sigui des d’una lectura política que actualitza i revisa des del present les lògiques i violències (encara vigents) del colonialisme i l’esdevenir negre des del Mediterrani. Lorem Ipsum comptarà, entre altres, amb la participació de DeForrest Brown Jr., que reivindica expressions artístiques com el tecno per a la negritud des de fronts com la campanya Make Techno Black Again, que celebra els orígens d’aquest estil de música electrònica, les seves arrels i l’experiència de la classe treballadora afroamericana. En podeu consultar la programació completa al web.

Què: la quarta edició deLorem Ipsum.
On: a l'Auditori Meier, la sala d'exposicions del Convent i els exteriors del Macba.
Quan: els dijous 8, 15, 22 i 29 de juliol de 2021.

Més informació.

https://open.spotify.com/playlist/1vNnMxMtDLcxzu1bdGI0SY?si=150788d7e0984723&nd=1
RRUCCULLA
RRUCCULLA actuarà a Lorem Ipsum el 15 de juliol
Data de publicació: 05 de juliol de 2021
Subscriu-te al nostre butlletí
Subscriu-te al butlletí de Catorze i estigues al dia de les últimes novetats
Subscriu-t’hi
Subscriu-t’hi
Dona suport a Catorze
Catorze és una plataforma de creació i difusió cultural, en positiu i en català. Si t'agrada el que fem, ajuda'ns a continuar.
Dona suport a Catorze