
Foto: Diputació de Barcelona
Catorze recomana l'exposició itinerant Entusiasme. El repte i l'obstinació en la col·lecció Macba comissariada per David Armengol, que es pot visitar de l'11 de gener al 9 de març de 2019 al Centre d'Art Maristany, de Sant Cugat del Vallès.
El projecte, que aplega 25 obres realitzades, entre el 1970 i el 2014, per alguns dels artistes més rellevants del nostre context internacional, ens apropa a la col·lecció del Macba a través d'una anàlisi plural del concepte d'entusiasme, amb l'objectiu d'escenificar i contrastar tot un seguit de comportaments i actituds sensibles a aquesta excitació que transiten entre les obsessions individuals i els compromisos d'ordre estètic, social o polític.
S'hi proposen cinc aproximacions possibles basades en l'acte entusiasta: la construcció cosmogònica, la potència creativa de la vida quotidiana, la càrrega performativa del cos, l’activisme de caràcter social i la posada en crisi de la pròpia noció d'art.
Què:Entusiasme. El repte i l'obstinació en la col·lecció Macba.
On: Centre d'Art Maristany, Sant Cugat del Vallès.
Quan: de l'11 de gener al 9 de març de 2019.
Més informació.