Mordasses que ens imposen

El Born CCM acull aquest cicle d'activitats sobre les censures que ens envolten


Catorze recomana gaudir de Mordasses. El Born Centre de Cultura i Memòria acull aquest cicle que reflexiona sobre conductes que avui en dia encara estan malvistes. Una setmana de propostes per a tots els públics per debatre el concepte de censura des de la il·lustració, el cinema, l’antropologia, l’activisme, la literatura, el periodisme, la filosofia i la psicologia.

Hi haurà tallers, com el d'Ignasi Blanch o el de Laura Sangrà; converses, com la que moderarà Bel Olid entre Natza Farré, Patrícia Soley-Beltran i Nazario; concerts, com Frida a la cambra, i projeccions i conta-contes amb el narrador Jordi Tonietti. Les convencions, els tabús i l’opressió, la llibertat, els mitjans de comunicació, la virtualitat o els rols socials són alguns dels temes que s'hi tractaran. 
 
Què: Mordasses.
Quan: del 25 al 28 de maig. 
On: a El Born Centre de Cultura i Memòria. 

Més informació.

Data de publicació: 15 de maig de 2017
Subscriu-te al nostre butlletí
Subscriu-te al butlletí de Catorze i estigues al dia de les últimes novetats
Subscriu-t’hi
Subscriu-t’hi
Dona suport a Catorze
Catorze és una plataforma de creació i difusió cultural, en positiu i en català. Si t'agrada el que fem, ajuda'ns a continuar.
Dona suport a Catorze