A la velocitat de la vida

La Fundación MAPFRE presenta una exposició retrospectiva del fotògraf Peter Hujar

Foto: www.fundacionmapfre.org


Catorze recomana gaudir de l'exposició ​A la velocitat de la vida, de Peter Hujar. La Fundación MAPFRE presenta una mostra retrospectiva de l'obra del fotògraf estatunidenc des dels anys cinquanta fins a la seva mort el 1987. Està comissariada per Joel Smith. 

Es tracta d'un conjunt de 160 peces quadrades que han cedit la Morgan Library & Museum i altres nou col·leccions. El recorregut de l'exposició segueix les preferències de l'artista, que no mostrava mai les seves fotografies per separat. La majoria de les peces apareixen agrupades en funció de les temàtiques que predominen en l'obra o de les preocupacions de l'artista. 

Què: Peter Hujar: A la velocitat de la vida.
Quan: del 27 d'abril al 30 d'abril. 
On: Sala Fundación MAPFRE Casa Garriga i Nogués.

Més informació.

Data de publicació: 16 d'abril de 2017
Subscriu-te al nostre butlletí
Subscriu-te al butlletí de Catorze i estigues al dia de les últimes novetats
Subscriu-t’hi
Subscriu-t’hi
Dona suport a Catorze
Catorze és una plataforma de creació i difusió cultural, en positiu i en català. Si t'agrada el que fem, ajuda'ns a continuar.
Dona suport a Catorze