Bordells en vers

Una iniciativa fomenta la poesia de manera creativa i impúdica


Poesia en privat i a l'orella. Aquest és el lema deProstíbulo poético, una iniciativa nascuda a Nova York com a Poetry Brothel, que ha arrelat a Barcelona. El projecte, actiu des de 2009, ofereix tallers de poesia i organitza esdeveniments amb l'objectiu de fomentar l'escriptura i la interpretació.

De moment, han actuat a hotels, pastisseries, cinemes, teatres o galeries d'art i han presentat la idea als festivals Escena abierta (Burgos) i Ulls (Barcelona). Els poemes que han nascut arran de les trobades i tallers estan aplegats a el Libro Rojo, escrit pels poetes del bordell.

Prostíbulo poético està inclòs al catàleg de Cultsurfing, un programa que treballa per crear xarxa entre projectes culturals singulars i per aconseguir que tinguin més visibilitat.

Aquí teniu el tast d'un dels espectacles en vídeo:



 
Data de publicació: 23 de setembre de 2015
Subscriu-te al nostre butlletí
Subscriu-te al butlletí de Catorze i estigues al dia de les últimes novetats
Subscriu-t’hi
Subscriu-t’hi
Dona suport a Catorze
Catorze és una plataforma de creació i difusió cultural, en positiu i en català. Si t'agrada el que fem, ajuda'ns a continuar.
Dona suport a Catorze