El periodista Manuel Cuyàs (1952-2020). Foto: Jordi Palmer



Luces de la ciudad (City Lights), de Charles Chaplin.
El tercer home (The Third Man), de Carol Reed.
Estranys en un tren (Strangers on a Train), d’Alfred Hitchcock.
El hombre tranquilo (The Quiet Man), de John Ford.
Senso, de Luchino Visconti.
La paraula (Ordet), de Carl Theodor Dreyer.
Sed de mal (Touch of Evil), d’Orson Welles.
L’apartament, de Billy Wilder.
Lawrence d’Aràbia, de David Lean.
Els combregants (Nattvardsgästerna), d’Ingmar Bergman.
Amèrica, Amèrica, d’Elia Kazan.
La llavor del diable (Rosemary’s Baby), de Roman Polanski.
L’empremta (Sleuth), de Joseph L. Mankiewicz.
El sabor de las cerezas (Ta’m-e gilás), d’Abbas Kiarostami.

Nou comentari

El piano

Comparteix

Moonlight Shadow

I stay, I pray / See you in heaven one day
Comparteix

Delirio de grandeza

Espero con el tiempo justiciero / que retornes buscando una ilusión de amor
Comparteix

Raindrops Keep Fallin’ on My Head

I'm never gonna stop the rain by complaining
Comparteix

Could You Be Loved

We've got a mind of our own/ So go to hell if what you're thinking is not right

Passadís

Comparteix

El silenci dibuixat

14 dibuixos plens de força, misteri i profunditat
Comparteix

Glups!

14 dibuixos d'Andrea Zayas que mostren el món sense embuts dels infants
Comparteix

La llum dibuixada

14 il·lustracions on la vida s'imagina a través de finestres il·luminades
Giorgio Morandi. Natura morta, 1953-1954 © Giorgio Morandi, VEGAP, Madrid, 2021
Comparteix

Giorgio Morandi, la ressonància infinita

La Pedrera fa un recorregut retrospectiu per l'obra del pintor i gravador italià

Comparteix