El dia del noranta-vuitè aniversari del seu naixement, Lola Flores torna a la vida gràcies a la tecnologia deepfake. La Faraona, o més ben dit una recreació força impressionant dels seus gestos i manera de parlar, protagonitza la campanya “Con mucho acento” de la marca de cervesa Cruzcampo, que -a més de vendre la seva beguda, és clar- vol reivindicar la riquesa que hi ha darrere de la diversitat d’accents i, en definitiva, de la diferència.

A l’anunci participa la cantant Maria José Llergo, que ja havia homenatjat Lola Flores versionant Pena, penita, pena coincidint amb el vint-i-cinquè aniversari de la seva mort.


La campanya va ser encarregada a l’agència Ogilvy, i l’empresa Metropolitan és la responsable del deepfake.

Nou comentari

El piano

Comparteix

Tantes coses a fer

La vida és el que et passa/ mentre fas plans per tenir-ho tot lligat
Comparteix

Qualsevol nit pot sortir el sol

Oh, benvinguts, passeu passeu,/ de les tristors en farem fum
Comparteix

My Way

I did what I had to do/ And saw it through without exemption
Comparteix

That’s Life

I've been a puppet, a pauper, a pirate, a poet, a pawn and a king

Passadís

Comparteix

La soledat segons Hopper

14 obres de l'artista més representatiu de la pintura estatudinenca del segle XX
Comparteix

Soc infermer i només tinc dues mans

14 il·lustracions sobre la rutina del personal sanitari
Comparteix

El silenci dibuixat

14 dibuixos plens de força, misteri i profunditat
Comparteix

Glups!

14 dibuixos d'Andrea Zayas que mostren el món sense embuts dels infants

Comparteix