Hauríem de veure’ns més

Un anunci mostra com hem arribat a perdre el contacte directe amb els que estimem

Arxivat a: Espot, Ruavieja, La butaca

Quant fa que no quedes amb aquell amic, encara que el vegis cada dos per tres a les xarxes socials? L’anunci de la marca de licors Ruavieja ja d’entrada ens ho adverteix: “En els darrers sis anys l’ús del mòbil s’ha triplicat, consumim més contingut audiovisual que mai i el contacte amb les persones que ens importen s’està desplaçant a les xarxes socials”. És això el que pretenem?

Comentaris

    JjMor Novembre 20, 2018 11:28 pm
    No sé si pretenem anar en aquesta direcció, però certament és atractiu per una societat adormida. Aviat ens imposaran collarets de projecció amb cúpules tridimensionals de realitat virtual amb visió 4K interactiva i sò d'AF dins les que ens perdrem a mons paral·lels, i sense moure'ns de casa. I dins la volta serem feliços somniant truites.. Andrew Stanton ens va representar bé a "Wall-e" ja fa 10 anys..
    Anònim Novembre 21, 2018 8:09 am
    Fa 2 dies abans de veure aquet anunci baig fer el que aquestes persones han fet Ha sugut marabellos Fes ho
    Li Novembre 21, 2018 10:30 am
    No ho dic jo. Ho diu Rafael Santandreu, el psicòleg que surt al vídeo. A la merda, home. El mateix paio afirma que la depressió ens la causem nosaltres mateixos, a força d'esforçar-nos molt. Cal ser mala persona. I no tenir escrúpols. I ser molt malt professional. Els propietaris d'aquesta marca de begudes alcohòliques haurien de mirar millor amb qui s'associen per fer publicitat.
    MIB Novembre 21, 2018 9:17 pm
    Jo he arribat a la conclusió que qui no té temps per tu és per que no val la pena.. les persones que realment t'estimen sempre estàn disposades a fer una quedada i depenent dels horaris t'ho pots muntar o no i si realment et troba a faltar quedarem segur sense forçar situacions.. Lluita per les persones que importen i anula de la teva vida els que no tenen el moment per tu. Fi.

Nou comentari

Coneix la història de les científiques
El CosmoCaixa posa el focus en la imprescindible aportació de les dones al món científic
Més entrades...