Galeria

El plaer de viure sola

14 il·lustracions sobre la sort de saber estar amb nosaltres mateixes

| 29/07/2019 a les 14:21h
Especial: Galeria
Arxivat a: Passadís, Galeria
Imatge il·lustrativa
Una cosa és estar sol i una altra de ben diferent és sentir-te'n. La il·lustradora Yayao Ma Van As mostra petites pinzellades de la solitud feliç. Perquè de vegades no ens cal ningú més que nosaltres mateixos.

1.


2.


3.


4.


5.


6.


7.


8.


9.

 
  
10.


11.


12.


13.


14.

COMENTARIS

M Agrada
Anònim, 12/08/2017 a les 14:50
Interessant
+78
-11
Una fantàstica i real visió , no tothom ho veu així quan realment es així com et sents si es una soledat triada
True
Eva Maria, 12/08/2017 a les 15:47
+38
-5
Que bonic aprendre a gaudir d'un mateix tasca difícil d'assolir
Viure sola
Marcela, 12/08/2017 a les 16:25
Interessant
+83
-21
Per què creieu que viure sola és ser bruta i desordenada?
La solitude
Anònim, 12/08/2017 a les 21:21
+22
-2
Que lujo
El plaer de viure sola
Rosernònim, 13/08/2017 a les 03:17
+19
-4
Le trovat una historia fantastica. Es el que escenifiquen les fotos ni mes ni menys . felicitats
La meva vida.
Anònim, 13/08/2017 a les 08:37
Molt interessant
+112
-11
La solitud en parella és la més trista.
gràcies
Anònim, 13/08/2017 a les 09:21
+10
-1
ens aportes materials que ajuden a passar les onades de tanta calor fent el que ens agrada llegir i aprendre

la iaia
Soledat
Anònim, 13/08/2017 a les 11:11
+10
-7
És que hi ha persones tan insuportables, que si una (o un) té la dessgràcia de només trobar-ne d'aquest tipus, és millot estat sol o sola
Territorialitat vs Empatia
Bruixa, 13/08/2017 a les 11:14
+9
-3
Viure sola pot convertir-se en un vici molt plaent si abans no hem après a compartir l'espai i jugar en equip, ran se val si ho fem amb la familia, amigues o parella.
maravillosamente sola
ISABEL ATMA, 13/08/2017 a les 11:34
+46
-3
me encantan aquets dibuxos i lo que representen
tant si ets jove com si ja has passat els 60 com jo
es fantastic estar amb tu MATEIXA
A estones
Anònim, 13/08/2017 a les 13:14
+24
-3
M'han agradat molt les il.lustracions, si bé reflecteixen vivènvies de dones més joves que jo. Tot just fa poquet q m'he pugut jubilar.

Visc sola perquè la vida i circumstàncies m'hi han portat.
Només em sento sola esporadicament.

Si hagués de concretar més , doncs possiblement m'agradaria viure en companyia, a estones.

Automentida
Solterissim, 13/08/2017 a les 14:35
+5
-29
En els homes no ens cal idealitzar la solitud, malgrat a diferència de la majòria de solituds femenines, nosaltres sí l'escollim.
Solitud, bendita!!!
Rosa M*., 13/08/2017 a les 15:35
+18
-1
Si no trovas a cap persona interessant per viure amb ella, cal aceptar qu'es millor sola. I si el prens com a voluntad propia i vius feliç d'aquesta forma, no perdis l'alegría e ilussió i disfruta de totes les coses maques que vingui a la teva vida!!! Grácies per compartí.
Sola
Anònim, 13/08/2017 a les 16:04
+28
-1
No és desordre es tenir les coses com et ve de gust. M i dentifico amb les imatges!!!!
Viure sola es autoestima....
MARIVI, 13/08/2017 a les 23:04
+6
-3
Quan i.portant es estimarse...i trpva tot allo que busques en tu mateixa...no ho trovaras aa cap puesto TOT esta en tu.....
Sola fisicament
Anònim, 13/08/2017 a les 23:05
+6
-0
Te felicito por las ilustraciones y el contexto, no puede ser mas real!!!
Guapa
Jesús-Vicent, 14/08/2017 a les 00:14
+23
-4
Em pregunte perquè ha de ser jove, prima i guapa. Ens haguera agradat igual els dibuixos sense algun d'aquests trets?
SJW
Alt Right, 14/08/2017 a les 00:56
+0
-0
The SJW stare.
El plaer de viure en un casa com aquesta
Anònim, 14/08/2017 a les 13:25
+12
-0
El plaer de viure en un casa com aquesta, el plaer de tenir accés a tots els servies, el plaer de ser jove... No emmascarem les coses!
Soledad compartida
Anònim, 14/08/2017 a les 13:58
+0
-2
Me encanta,hay que aprender a tener momentos de soledad,bien llevados son de gran ayuda para la autoestima
Sol/a i/o acompanyat/da
Jordi73, 14/08/2017 a les 16:11
+11
-1
No cal estar sol/a per a fer totes aquestes coses si estàs acompanyat d'una persona amb qui us estimeu, accepteu i respecteu. També es pot estar fent un una cosa i l'altre una altra, lliurement i cadascú amb el seu espai (si no es que es viu en un zulu hehe)
Cert és que hi ha gent que no creu que estant sols es puguin fer totes aquestes coses.
A mi m'encanta viure sol.
Bons dibuixos!
tontunez
Anònim, 14/08/2017 a les 17:40
+13
-1
Tot el que ensenya, no veig que ho hagis de deixar de fer quan estas en parella. Si ets [email protected] o [email protected],etc,.. se segueix sent amb parella. No culpem a la parella de que no ens u permetin fer, som nosaltres mateixos els que ens castrem.
P.D: en la il.lustració que va a la nevera a les fosques com d'amagat.....si vius [email protected], cony, obret la llum!!! jajajaja
tontunez
Anònim, 14/08/2017 a les 20:04
+2
-1
Tot el que ensenya, no veig que ho hagis de deixar de fer quan estas en parella. Si ets [email protected] o [email protected],etc,.. se segueix sent amb parella. No culpem a la parella de que no ens u permetin fer, som nosaltres mateixos els que ens castrem.
P.D: en la il.lustració que va a la nevera a les fosques com d'amagat.....si vius [email protected], cony, obret la llum!!! jajajaja
tontunez
Anònim, 14/08/2017 a les 21:48
+2
-0
Tot el que ensenya, no veig que ho hagis de deixar de fer quan estas en parella. Si ets [email protected] o [email protected],etc,.. se segueix sent amb parella. No culpem a la parella de que no ens u permetin fer, som nosaltres mateixos els que ens castrem.
P.D: en la il.lustració que va a la nevera a les fosques com d'amagat.....si vius [email protected], cony, obret la llum!!! jajajaja
sols
peyuco, 15/08/2017 a les 00:43
+3
-0
Estar solo o en compania es una eleccion.....
Ni es mejor ni peor una cosa o la otra.
Lo importante es hacer lo que realmente quieres y lo que te hace feliz.
Tambien he visto dibujos muy chulos de parejas felices .....la felicidad tambien es una eleccion .
soletat
Anònim, 15/08/2017 a les 00:46
+6
-3
la soletat es feliç cuan saps que no ho estas, que es temporal
CATORCE.14VALE MAS ES
AnònimDOMINGOCAT, 15/08/2017 a les 13:04
+1
-0
VALE MAS ESTAR SOLO QUE MAL.ACOMPAÑADO Y CON ESTO.TENGO.ESPERIENSA
Fantastic
Teresa viaplana, 30/07/2019 a les 09:25
+4
-0
Mai i estat sola fins ara, quin plaer
No tinc la casa bruta dons no ambruto per no netejar gaire
Viure sol
Rossinyols⁹, 04/08/2019 a les 19:13
+4
-0
La veritat es que te les seves avantatges
Tranquilitat
M.Teresa, 05/08/2019 a les 10:28
+3
-0
Son uns dibuixos molt ben fets i reals. Només que a mi m’agrada estar sola per tenir-ho tot ordenat. Al contrari del que sembla per les imatges .
Bravo!
Anònim, 31/08/2019 a les 23:44
+3
-0
Al contrari del que diuen molts comentaris, visca el desordre!!! Hi ha gent que pensa que el desordre és brutícia! Pobres.... 🤣🤣🤣🤣
I els homes?
Anònim, 04/09/2019 a les 13:23
+0
-0
Sembla pels dibuixos q només es la dona-sola
Hi ha molts homes-sols
Felicitat!
Anònim, 04/09/2019 a les 22:45
+0
-0
Estan sol/a fas el que et dóna la gana, no dones explicacions a ningú.... Del ke fas, on vas o que! Tens la casa com a tu et plau.... Neta o bruta.... Ningú et diu res de com la tens!... M'identifico amb les imatges.... Sisisi!!
Ella mateixa
Anònim, 06/09/2019 a les 00:47
+0
-0
He llegit diversos comentaris que critiquen que la dona es jove, prima i guapa i que ¿per què ha de ser dona si els homes també poden sentir-se així? Els dibuixos en aquest cas són així perquè representen la major part dels cops a la mateixa ilustradora... una noia tal i com es dibuixa que registra amb gràcia moments de la seva vida, que comparteix amb el seu gosset.
A instagram la podeu trobar com “yaoyaomva”. No és un ideal, simplement és ella.
L' espai !!!
Guillermo , 17/09/2019 a les 01:43
+0
-0
Hola bona nit !! Somos muchos que por la manera de ser no aceptamos la actitud que les hace tomar la sociedad en plan supervivencia!! Un sicopata es la persona que le he indiferente hacer daño a sus más próximos. Estoy convencido de que vivimos en una sociedad en la que son todos ZOMBIS. Donde están sus principios?
Se y afirmó que no vivimos solos y aún menos morimos solos . 😎😎😎