El CCCB organitza un certamen biennal per estimular la innovació en l’àmbit de la cultura, valorar la investigació i explorar els possibles escenaris culturals dels pròxims anys. Els dos guanyadors, CulTime i Esdevenir públic, han estat triats entre els deu finalistes d’un total de 151 projectes rebuts de 25 països.
ELS DOS GUANYADORS
CulTime
Consisteix en una plataforma de xarxes socials que promou la implicació del públic per participar en activitats culturals.

CulTime. Foto: Christine Burger, Eleonora Cantini, Paloma Mateos González

CulTime. Foto: Christine Burger, Eleonora Cantini, Paloma Mateos González
CulTime. Foto: Christine Burger, Eleonora Cantini, Paloma Mateos González
Més informació
Esdevenir públic
El museu esdevé públic quan el públic és qui passa a produir el museu.

Esdevenir públic. Foto: Oriol Fontdevila
Més informació
ELS FINALISTES
Art Meal
Els visitants no passegen per les sales, sinó que s’asseuen plegats al voltant d’una taula.

Art Meal. Foto: Johan Idema
Més informació
Beep Beep
Connecta la ruralitat profunda i la ciutat.

Beep Beep. Foto: Marina Villelabeitia
Més informació
CCC TV TÚ
El museu s’expandeix, surt al carrer, no per ensenyar, sinó per buscar.

Més informació
CICDB
Pretén analitzar les lògiques de la ciutat informal a partir del fenomen del barraquisme.

CICdB Foto: LaFundició
Més informació
Dar Lugar
El model de museu «donar lloc» –fer que alguna cosa passi– no dóna (caritat) ni ofereix (comercial), sinó que precipita.

Dar Lugar. Foto: Fundación Mosis
Més informació
In-Visible
Convida a seguir les instruccions per formar part d’un gran joc social i urbà.

In-Visible Foto: Francesca Fini
Més informació
La Baraka
Proposa revisar el joc popular de la baralla espanyola, a través del prisma del territori.

La Baraka Foto: Bruit du frigo
Més informació
Píndoles culturals
Difusió cultural en format breu i personalitzat a través de dispositius mòbils.

Píndoles culturals. Foto: Ana Núñez, José Núñez
Més informació
Premi Internacional a la Innovació Cultural, organitzat pel CCCB