«Sembrar llampecs és una metàfora per parlar d’un lloc experimental que convida a fer lliscar les idees amb la confiança que amb algunes passarà alguna cosa extraordinària». Així es presenta l’exposició Exercicis per sembrar llampecs, de Nicolás Paris, que acull el CaixaForum de Barcelona. Arran de la incorporació de la seva peça El diálogo, el rumor, la luz, las horas o (prototipo para material pedagógico) a la Col·lecció ”la Caixa” d’Art Contemporani, l’artista colombià ha dissenyat una original arquitectura per fer-hi encaixar l’obra. Té la intenció d’obrir-la a altres interpretacions, relacionar-la amb altres peces recents i també amb treballs d’altres artistes que pertanyen al fons de l’entitat i que són afins al seu.

L’exposició, que es podrà visitar fins al 7 de maig, és un laboratori on reflexionar i contemplar alhora que experimentar i transformar idees de manera col·lectiva. A través d’objectes, imatges i dibuixos Paris ha creat un univers que convida l’espectador a reconèixer els fenòmens quotidians que sovint ens passen desapercebuts. Aquest projecte, en el qual el lligam entre art i aprenentatge és bàsic, es completa amb un seguit d’accions pedagògiques, tallers i xerrades, que tenen lloc durant l’exposició.

Fem un recorregut per la mostra a través de 14 imatges.

1.

Foto: Obra Social “la Caixa”. @David Campos



2.

Foto: Obra Social “la Caixa”. @David Campos



3.

Foto: Obra Social “la Caixa”. @David Campos



4.

Foto: Obra Social “la Caixa”. @David Campos



5.

Foto: Obra Social “la Caixa”. @David Campos



6.

Foto: Obra Social “la Caixa”. @David Campos



7.

Foto: Obra Social “la Caixa”. @David Campos



8.

Foto: Obra Social “la Caixa”. @David Campos



9.

Foto: Obra Social “la Caixa”. @David Campos



10.

Foto: Obra Social “la Caixa”. @David Campos



11.

Foto: Obra Social “la Caixa”. @David Campos



12.

Foto: Obra Social “la Caixa”. @David Campos



13.

Foto: Obra Social “la Caixa”. @David Campos



14.

Foto: Obra Social “la Caixa”. @David Campos

Nou comentari

El piano

Comparteix

De mi

Som de carn i os i som esquerda
Comparteix

Paranoid Android

When I am king / You will be first against the wall
Comparteix

No ho puc fer per tu

Si ets bo per començar, també vull veure si ho acabes
Comparteix

Something

I don't want to leave her now/ You know I believe and how

Passadís

Equipo Crónica. Sense títol, 1972. Aquarel·la i guaix sobre teixit, 54 x 39 cm.
Comparteix

Tots van ser Picasso

Els Espais Volart exposen la col·lecció de 400 tapets decorats per artistes i escriptors en solidaritat amb el pintor
Comparteix

La Venus de Botticelli

14 obres d'un dels artistes més reconeguts del primer Renaixement
Comparteix

La soledat segons Hopper

14 obres de l'artista més representatiu de la pintura estatudinenca del segle XX
Comparteix

Soc infermer i només tinc dues mans

14 il·lustracions sobre la rutina del personal sanitari

Comparteix