Les campanyes publicitàries juguen amb el com. El què, en aquest cas, ja el tenen ben clar: potenciar la lectura. La creativitat d’aquests 14 anuncis permet que amb cinc segons puguem entendre la vida dels Beatles; que llegint siguem més interessants; que ens convertim en un pistoler i en el Quixot o que acabem compartint llit amb Sherlock Holmes.

1. Qui llegeix més és més interessant.

Agència: Lowe Bull, Johannesburg, sud Àfrica

2. El llibre adequat sempre et farà companyia.

Agència: ACW Grey Tel-Aviv, Israel


3. «La vida en cinc segons» és una sèrie d’anuncis minimalistes agrupats en un llibre de 200 històries.

Agència: H-57 Creative Station, Itàlia


4. Els llibres impresos costen la Terra. La companyia de l’Índia ja no existeix, però aquest anunci destaca un dels beneficis més importants dels llibres electrònics.

Agència: Ogilvy & Mather, Bombai, Índia


5. Els llibres et permeten viure una doble vida.

Agència: Kolle Rebbe, Hamburg, Alemanya

6. Tornem els llibres a la seva essència.

Agència: Filadèlfia, Belo Horizonte, Brazil


7. Un llibre et pot canviar la vida.

Agència: Y&R, Pequín, Xina


8. Converteix-te en algú altre.

Agència: Love Agency, Vílnius, Lituània


9. Recicla llibres.

Agència: Leo Burnett, Singapur


10. Llegint et construeixes.

Equip creatiu: Juan Pablo Navas, Gustavo Zapata


11. Escapa’t dins d’un llibre.

Agència: Saatchi & Saatchi, Singapur


12. No compris llibres piratejats. La campanya ve acompanyada per l’eslògan: “Cada vegada que agafes un llibre piratejat, faltes el respecte a l’autor.”

Agència: Mudra, Bombai, Índia


13. Escolta audiobooks.

Agència: McCann, Oslo, Noruega


14. I tu, per què llegeixes? L’artista Isaac Salazar esculpeix en llibres antics les reaccions que provoca llegir.

Agència: Air, Brussel·les, Bèlgica

Comentaris

  1. Icona del comentari de: Segimon Borras a abril 28, 2016 | 23:40
    Segimon Borras abril 28, 2016 | 23:40
    Molt bon recull. Per completar-lo i fer-lo mes proper n'hi afegiria un parell dels anys 80. Un de la Generalitat amb una cullera i tot de lletres, amb l'eslògan "alimenta el teu cervell" L'altre del Ministerio de Cultura amb un mico que te un llibre obert al cap, com si fos un barret. Felicitats per la vostra tasca.

Nou comentari

El piano

Comparteix

La nova cançó de Joan Dausà

Sortegem 3 entrades dobles per la festa de presentació a l'Antiga Fàbrica Estrella Damm
Comparteix

The Look of Love

Nina Simone, Dionne Warwick i Diana Krall canten la cançó popularitzada per Dusty Springfield
Comparteix

Jove per sempre

Que sempre facis coses per als altres i deixis que ells les facin per a tu
Comparteix

Bob Dylan, només ho sap el vent

Per quants camins l'home haurà de passar/ abans que arribi a ser algú?

Passadís

Comparteix

Les mans del metro de Nova York

14 fotografies que retraten gestos, guants i dits durant un trajecte subterrani
Comparteix

Paraules (úniques) d’amor

14 dibuixos descriuen mots singulars d'arreu del món relacionats amb l'art d'estimar
Comparteix

El naïf del Duaner Rousseau

14 quadres mostren l'evolució del pintor francès
Equipo Crónica. Sense títol, 1972. Aquarel·la i guaix sobre teixit, 54 x 39 cm.
Comparteix

Tots van ser Picasso

Els Espais Volart exposen la col·lecció de 400 tapets decorats per artistes i escriptors en solidaritat amb el pintor

Comparteix