Viu una doble vida

14 campanyes publicitàries per impulsar la lectura

Les campanyes publicitàries juguen amb el com. El què, en aquest cas, ja el tenen ben clar: potenciar la lectura. La creativitat d’aquests 14 anuncis permet que amb cinc segons puguem entendre la vida dels Beatles; que llegint siguem més interessants; que ens convertim en un pistoler i en el Quixot o que acabem compartint llit amb Sherlock Holmes.

1. Qui llegeix més és més interessant.

Agència: Lowe Bull, Johannesburg, sud Àfrica
 

2. El llibre adequat sempre et farà companyia.

Agència: ACW Grey Tel-Aviv, Israel


3. «La vida en cinc segons» és una sèrie d’anuncis minimalistes agrupats en un llibre de 200 històries.

Agència: H-57 Creative Station, Itàlia


4. Els llibres impresos costen la Terra. La companyia de l’Índia ja no existeix, però aquest anunci destaca un dels beneficis més importants dels llibres electrònics.

Agència: Ogilvy & Mather, Bombai, Índia


5. Els llibres et permeten viure una doble vida.

Agència: Kolle Rebbe, Hamburg, Alemanya

 

6. Tornem els llibres a la seva essència.

Agència: Filadèlfia, Belo Horizonte, Brazil


7. Un llibre et pot canviar la vida.

Agència: Y&R, Pequín, Xina


8. Converteix-te en algú altre.

Agència: Love Agency, Vílnius, Lituània


9. Recicla llibres.

Agència: Leo Burnett, Singapur


10. Llegint et construeixes.

Equip creatiu: Juan Pablo Navas, Gustavo Zapata


11. Escapa’t dins d’un llibre.

Agència: Saatchi & Saatchi, Singapur


12. No compris llibres piratejats. La campanya ve acompanyada per l’eslògan: “Cada vegada que agafes un llibre piratejat, faltes el respecte a l’autor.”

Agència: Mudra, Bombai, Índia


13. Escolta audiobooks.

Agència: McCann, Oslo, Noruega


14. I tu, per què llegeixes? L’artista Isaac Salazar esculpeix en llibres antics les reaccions que provoca llegir.

Agència: Air, Brussel·les, Bèlgica

Comentaris

    Segimon Borras Abril 28, 2016 11:40 pm
    Molt bon recull. Per completar-lo i fer-lo mes proper n'hi afegiria un parell dels anys 80. Un de la Generalitat amb una cullera i tot de lletres, amb l'eslògan "alimenta el teu cervell" L'altre del Ministerio de Cultura amb un mico que te un llibre obert al cap, com si fos un barret. Felicitats per la vostra tasca.

Nou comentari

Laura
I si l’atzar et porta lluny,/ que els déus et guardin el camí
Més entrades...