En una societat impregnada pel consumisme, cada vegada és més complicat valorar allò que no ha estat en cap aparador ni etiquetat amb cap preu. Aquesta animació, protagonitzada per una mare amb pocs diners i el seu fill, mostra el gran valor d’allò que ni es compra ni es ven.


Aquesta animació és un anunci de la cadena de supermercats alemanys Penny i ha estat dirigida per Hugo Rodriguez, Darren Macpherson i Rüdiger Kaltenhäuser. La cançó que hi sona és Your Song d’Elton John.

Comentaris

  1. Icona del comentari de: Anònim a gener 09, 2019 | 09:46
    Anònim gener 09, 2019 | 09:46
    Es fantàstic el valor que té i que signigica. Recordo que els Reis havien vingut a casa amb la meva mare cosint vestits pels ninos a altes hores de la nit perquè no els podia comprar. Quan ho vaig saber encara era molt més gran el valor d'aquests regals fets amb un gran esforç i sacrifici!
  2. Icona del comentari de: Anònim a gener 09, 2019 | 14:57
    Anònim gener 09, 2019 | 14:57
    A mi hem va fer molta ilusio, una nina que feia molt temps demanava, fa 55 anys, les nines era cares,,i el any següent, hem van portar dos vestits .Recordo amb molta ilusio i anyoransa, lo que vaig sentir.

Respon a Anònim Cancel·la les respostes

Comparteix

Icona de pantalla completa