De vegades, per adonar-nos que hi ha situacions injustes, cal mirar-les des de diferents perspectives. Això és el que fa la firma Suitstudio: posa els cossos masculins com un objecte més a la decoració, reivindicant així el paper de la dona. La seva campanya Not dressing men proposa diferents vestits per a les dones, mentre que els homes són una part més de l’escenografia. És així com conviden a reflexionar sobre l’ús dels cossos a la publicitat.

1.

Foto: Suitstudio



2.

Foto: Suitstudio



3.

Foto: Suitstudio



4.

Foto: Suitstudio



5.

Foto: Suitstudio



6.

Foto: Suitstudio



7.

Foto: Suitstudio



8.

Foto: Suitstudio



9.

Foto: Suitstudio

Comentaris

  1. Icona del comentari de: Anònim a desembre 17, 2017 | 22:23
    Anònim desembre 17, 2017 | 22:23
    A mi em segueix semblant que cossifiquen les dones. Fins i tot trobo que es dona més importància a elles, escotades, amb tacons i llenceria, i en primer pla.
  2. Icona del comentari de: Poll Foll a desembre 17, 2017 | 23:38
    Poll Foll desembre 17, 2017 | 23:38
    On és la polèmica?. Em sembla perfecte.

Respon a Anònim Cancel·la les respostes

Comparteix

Icona de pantalla completa