Quan el SIvent et sacLAseja i et crema el SIsol a la DO#mpell, quan no hi SIha dreta ni esLAquerra, només el SIcel roDO#mgent.
Miro a SIfora, el món LAcalla, el camí del SInord ja és DO#mple. No hi ha SIla porta tanLAcada pels que no SItenen DO#mres.
MIHi ha un amor a LAcada pas, DO#mperò la gent no s'aSItura. MILa por i l'odi no els esLApantaran. DO#mFarem que SIsurti el LAsol pels que ho han SIperdut DO#mtot.
Som SIel LAque som, DO#msom SIel LAque fem, DO#mSILA cantem canDO#mçons SId'aLAmor DO#mper SIfer que surti LAel sol.
DO#mSILA LASIDO#m x2
Hi ha una SIguerra perLAduda a qui no SIguanya DO#mningú. Sempre és massa caSIra la victòLAria, mai serà SIprou gran DO#ml'embut.
MIS'alcen veus a LAcada instant, DO#mhi ha gent que no fa cas de la SIpor. MIAbans que els somnis, els LAmurs cauran. DO#mFarem que SIsurti el LAsol pels que ho han SIperdut DO#mtot.
MI LACamino i sento com va bategant el DO#mcor, MI LAcamino i sento com segueix callant el DO#mmón.
No SIsaps LAqui són, DO#msón SIel LAque fan, DO#mSILA canten canDO#mçons SId'aLAmor DO#mper SIfer que surti LAel sol.