SI♭MI♭ SI♭Sempre que busque un somriure, acabe en el MI♭teu carrer. Fas alçar les ruïnes. SI♭Perd els sentits quan respire les corves del teu MI♭relleu. Tot és llum quan et mire.
Ulls com la mar i un bonic parFAlar. Em pregunten per tu i vull contar que eres especiFAal. No he trobat res iFAgual. No he trobat res iFAgual.
SI♭Com no te vaig a estiFAmar? DOmCom no te vaig a esSOLmtimar? I és que aiSI♭xò és així. Formes FApart de mi. He cresDOmcut al teu SOLmcostat. FASI♭
SI♭M’has ensenyat tantes coses. Viatge pels MI♭teus camins mentre passa la vida. SI♭No et negaré que alguns volen canviar el nostre MI♭destí. Som la por diluïda.
SI♭En tu inteFArior suena uDOm7na canciSOLm7ón. SI♭Tan segura que FAquieres contar que eDOm7res especiSOLm7al. No encontré nada iMI♭gual. No he trobat res iFAgual.
SI♭Com no te vaig a estiFAmar? DOmCom no te vaig a esSOLmtimar? I és que aiSI♭xò és així. Formes FApart de mi. He cresDOmcut al teu SOLmcostat. FA
SI♭Com no te vaig a estiFAmar? DOmCom no te vaig a esSOLmtimar? Si mai he SI♭dubtat, per molt FAlluny que he estat, que amb tu LA♭sempre em vull queFA→LA♭dar.
SI♭SOLmLA♭SI♭DO
FACom no te vaig a estiDOmar? SOLmCom no te vaig a estiREmmar? I és que aiFAxò és així. Formes DOpart de mi. He cresSOLmcut al teu cosREmtat. DO
FACom no te vaig a estiDOmar? SOLmCom no te vaig a estiREmmar? Si mai he FAdubtat, per molt DOlluny que he estat, que amb tu SOLmsempre em vull REmqueDOdar.