MISento com les coses que faig s'esborren LAen l'aire, marxen d'on soc; no tenen senMItit, ni perquè, LAni raó.
MIM'assec a la platja i veig les ones trencar. On deu aLAnar tota l'aigua del mar? Piles d'obMIjectes, toLAnes de sal.
CoMIses inútils com les caixes o els bancs, coses LAterribles com les bales o els tancs, si fossin MImés fàcils d'eliminar, si fossin LAtan fàcils d'eliminar.
Es perdriMIen com jo al mig del mar. Se'm fonen LAidees dins del meu cap; tinc les MIentranyes incòmodes amb tot això. LA
He entès que MIel que canto no té cap sentit si tu no LAm'escoltes, si tu no ets amb mi.
LAFA#mSOL#mLA x2
MISento que les coses que fem no tenen LApresent, ni passat, ni futur. S'escaMIpen com l'aigua a LAles meves mans. T'asseus soMIbre un tronc MIi veus els arbres i ocells. On LAdeu anar la llum del sol? Es fonen MIcom jo a les LAteves mans.
Coses MItan útils com els teus ulls i cor, coses LAperfectes com tot el teu cos, si fosMIsin més fàcils d'oblidar, si fosLAsis tan fàcil d'oblidar.
Es perdriMIen com tu dins del meu cap. Provo LAd'entendre-ho, però està tot trencat; veig com MIt'escapes i veig LAcap on vas.
He entès que MIel que canto no té cap sentit si tu no LAm'escoltes, si tu no ets amb mi, si tu no LAm'escoltes, si tu no ets aquí.