REmSi tothom calla, hem perLAmdut la batalla. SOLmSi tothom calla, hem perDOdut la batalla. REmLAm Si tothom calla, si tothom calla, SOLmla nostra veu falla si el DOteu cos no balla.
Doneu-me LAmvida, doneu-me la SOLmmà, doneu-me DOforça per sortir a canREmtar. DisLAmpara la SOLmbala, el DOtret que et fa volar sense ales.
REmGira la terra, gira la vida, LAmmentre donem voltes, la lluna ens mira. SOLmGira la terra, gira la vida, DOdona’m la mà i ballem tot el dia.
La REmnit se’ns escapa, ella LAmmarxa quan t’atrapa. RegaSOLmlem-nos el present perquè DOvisqui eternament.
REmSi tothom calla, hem perLAmdut la batalla. SOLmSi tothom calla, hem perDOdut la batalla. REmLAm Si tothom calla, si tothom calla, SOLmla nostra veu falla si el DOteu cos no balla.
REmOh! LAm SOLmSi tothom calla, hem perDOdut la batalla. REmOh! LAm SOLmSi tothom calla, hem perDOdut la batalla.
REmAixequem les mans, deiLAmxem-nos portar. No SOLmpensis en res i obliDOdem l’endemà. Som la REmfesta, la bèstia, la LAmforça que es mou, som aSOLmquells que estem vius fins que DOsurt el sol.
AREmnem a treure coratge, a pinLAmtar de pau el paisatge. SOLmNo tenim dret a plorar, vaig a lluiDOtar per fer-te arribar el REmmissatge.
Fera salvatDOge, LAmsempre lleuger d’equipatge, ara és SOLmel temps de ballar, tots a criDOdar! Farem rodar l’engraREmnatge, viurem per LAmsempre com aquesta SOLmnit (nem a treure coDOratREmge) no oblidaLAmrem la màgia del teu SOLmcrit. Del teu DOcrit sempre el teu...
REmSi tothom calla, hem perLAmdut la batalla. SOLmSi tothom calla, hem perDOdut la batalla. REmLAm Si tothom calla, si tothom calla, SOLmla nostra veu falla si el DOteu cos no balla. REmSi tothom calla, hem perLAmdut la batalla. SOLmSi tothom calla, hem perDOdut la batalla. REmLAm Si tothom calla, si tothom calla, SOLmla nostra veu falla si el DOteu cos no balla.
REmOh! LAm SOLmGira la terra, gira la vida, DOmentre donem voltes, la lluna ens mira.
REmOh! LAm ASOLmnem a treure coratge, pinDOtar de pau el paisatge. REmOh! LAm SOLmSi tothom DOcalla. REmOh! LAm SOLmSi tothom calla, hem perDOdut la batalla. REmOh! LAmSOLm